bløder selv om jeg er gravid... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

47.426 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

noah3006

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin..

(er ikke sikker på hvilken uge jeg er i mere, da min cyklus ikke har været helt normal)

I går blev jeg kørt på sygehuset igen og blev scannet for anden gang, fordi jeg blødte igen. Sidste scanning viste sig til at være fin, og der var hjerteblink, men hun mente ikke jeg er mere end de 6-7 uger henne og i min teori er jeg 8-9 uger henne. igår blødte jeg rigtig meget, men scanningen viste igen hjerteblink og fosteret sad hvor det skulle.... Hvordan kan det være jeg så bløder så meget, bløder stadig idag og det er nærmest menstrations agtigt, har en lille smule mave smerte lige som når man får sin mens. men kan det virkelig være muligt at jeg har min menstration selvom jeg er gravid? eller må jeg se det i øjnene at det er en abort der er igang, selvom det lille pus derinde stadig lever og er hvor det skal være? Vil bare gerne høre om der er andre der har prøvet ligende?

Kram fra den fortvivlede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Vial

noah3006 skriver:

Jeg er ved at gå ud af mit gode skin..

(er ikke sikker på hvilken uge jeg er i mere, da min cyklus ikke har været helt normal)

I går blev jeg kørt på sygehuset igen og blev scannet for anden gang, fordi jeg blødte igen. Sidste scanning viste sig til at være fin, og der var hjerteblink, men hun mente ikke jeg er mere end de 6-7 uger henne og i min teori er jeg 8-9 uger henne. igår blødte jeg rigtig meget, men scanningen viste igen hjerteblink og fosteret sad hvor det skulle.... Hvordan kan det være jeg så bløder så meget, bløder stadig idag og det er nærmest menstrations agtigt, har en lille smule mave smerte lige som når man får sin mens. men kan det virkelig være muligt at jeg har min menstration selvom jeg er gravid? eller må jeg se det i øjnene at det er en abort der er igang, selvom det lille pus derinde stadig lever og er hvor det skal være? Vil bare gerne høre om der er andre der har prøvet ligende?

Kram fra den fortvivlede.

Man bliver helt vildt nervøs og bange. Det er SKRÆKKELIGT at bløde, når man er gravid.

Jeg blødte lidt lige i starten.

På klinikken fortalte sygeplejersken, at nogle kvinder havde en til to menstruationer efter de er blevet gravide. Det kan skyldes, at hcg hormon endnu ikke er så stærkt, at det kan undertrykke din menstruation. Så vil der stadig blive renset ud deroppe, men det har ikke nogen indflydelse på fostret.

Kan dog sagens forstå, at du bliver undersøgt i ny og næ. Jeg vil da også foreslå dig at få en ny scanning om et par dage. Det andet er jo slet ikke til at holde ud.

Føler meget med dig.

Hvis blødningen skyldes abort, så tror jeg altså, at hjerteblinket var indstillet. Bare min teori.

Anmeld

17. januar 2010

noah3006

Tak for dine beroligende ord...Ja, jeg har også prøvet at berolige mig selv med at der jo ingen dårlige tegn var ved det lille foster, og har regnet ud at hvis ikke jeg var gravid skulle jeg havde haft min mens nu..... så jeg beroliger mig selv lidt med disse tanker, om at jeg bare er en af de uheldige kvinder der får blødninger i ens graviditet...

Anmeld

17. januar 2010

Majbriteriksen

Hej

Jeg begyndte at bløde under min sidste graviditet ca i uge 6-8. (mere end lidt, mindre end mens) Var ved lægen et hav af gange i frygt for at miste.  Hver gang fik jeg samme besked, der er mange kvinder der bløder selvom baby har det godt. Nogle har også stadig mens. under gravideteten, var hans svar på mine bekymringer. Da jeg kommer til uge 19 får jeg hvad jeg vil kalde en lille styrtblødning på mit job( ssa på demensafsnit) Ringer straks til vagtlæge og kommer ind og bliver tjekket. Bliver sendt videre fra Hobro til Aalborg, for de kan ikke tjekke om der er hjertelyd i Hobro. Tro mig den var en lang køretur. Der var stadig liv, men fik besked på at jeg skulle slappe af. Blev derefter sygemeldt igennem den overlæge som jeg gik til kontrol ved ( har forhistorie for at føde for tidligt) Mine blødninger gik stille og roligt i sig selv igen efter jeg fik slappet af. Resten af graviditeten er en anden historie med indlæggelser og tjek på tjek på tjek pga jeg allerede var ved at føde i uge 30, men det er pga min livmoder er sensitiv og min krop overproducere kraftige plukkeveer.  I dag har jeg en kæmpe 4 mdr, som blev født i uge 39+0, en stor men dejlig sund Magnus.

Jeg ønsker dig alt det bedste og du får lige et fra en som godt ved hvor forfærdelig det er at være så bange for at miste.

Anmeld

17. januar 2010

noah3006

1000 tak for det... ligger her i sofaen og prøver at slappe fuldstændig af, har virkelig fået mens. ligende smerte nu.. så jeg har lidt svært ved at tro på det bedste. har fået en tid nu imorgen til ny scanning, så må jeg se hvad den siger... Heller et tjek for meget end for lidt.

Anmeld

17. januar 2010

Lunae

Kan virkelig godt følge dig! Jeg havde en missed abortion i oktober uden symptomer eller noget! Nu er jeg så heldig at være gravid igen, men begyndte at bløde i 7 uge! Jeg blev scannet og det vidste sig, at alt så fint ud! Jeg var dog kun i 6 uge. Efter scanningen har jeg fortsat blødt og i fredags kontaktede jeg igen lægen fordi det blev større blødninger og underlivssmerter. Hun sendte mig igen til tjek og vi så hjerteblink! Barnet havde vokset det det skulle og jeg skulle ikke bekymre mig. Lægen fortalte mig, at hvis man har set hjerteblink efter 8 fulde uger, er risikoen kun 2 procent for spontan abort! Hun sagde, at jeg skulle forsøge at nyde min graviditet og lytte til min krop! Jeg er selvfølgelig stadig usikker og forstår ikke hvorfor jeg bløder, men jeg er blevet en smule mere tryg efter lægens ord!

Håber det måske kan hjælpe dig også!
Vi skal nok klarer den os to :-)

venligst luna

Anmeld

17. januar 2010

Bavianis

Jeg må også tilslutte mig dine bekymringer! Ikke at jeg er bekymret for dit barn, men jeg står selv i fuldstændig samme situation. Jeg blødte første gang i 6. uge, og min læge sagde jeg havde aborteret. Det fandt vi tilfældigvis ud af at jeg ikke havde, da jeg kom til scanning, da mit HcG ikke faldt som det skulle. I 9. uge begyndte jeg at få smerter, og et par dage efter begyndte jeg at bløde igen. Jeg er nu i 10. uge og bløder stadig (frisk blod hver dag hele tiden) og har smerter der kommer i kramper, især om eftermiddagen og aftenen. Jeg er pt sygemeldt for en uge fo at se om det hjælper.

Jeg er blevet scannet 2 gange, og begge gange havde fosteret det godt, havde den rette størrelse og alt så fint ud. Der er ingen blodansamling i min livmoder, og der er ingen der kan give mig en forklaring på hvorfor jeg bløder.

Men altså: Her har den lille det indtil videre altså også godt, ingen kan heller forklare mig noget, og jeg er også mega nervøs.

Vi må krydse fingre for hinanden:-) 

Anmeld

16. maj 2010

viv

Hej

Jeg kan genkende rigtig meget af alle jeres beskrivelser.. Jeg Startede med at pletbløde for en uge siden ( mandag) og onsdag blev jeg sendt til en akut scanning. Lægen kunne se en sivnin af blod, men ikke hvor den kom fra. Livmoderhalsen var lukket og der var hjerteblink, puha.. Torsdag aften får jeg så pludseligt rigtig ondt i maven og bløder lidt kraftigere, på toilettet kommer der en stor blodig klump ud( undskyld detaljerne). Fredag blev jeg scannet igen. Jeg havde forberet mig på det værste, men sørme om ikke der var hjertelyd..

Nu er det søndag og jeg bløder stadig som en alm. menstration, jeg er frustreret og har svært ved at vente til næste scanning (onsdag).

Nå men krydser stadig fingre...

Anmeld

16. maj 2010

LivasMor

Uha, jeg kan godt forstå du bliver nervøs.

Jeg havde faktisk hvad der svarer til normal mens de første 3 mdr. til normal tid (som det plejede at komme). Jeg rendte og ringede til lægen et utal af gange, og fik samme besked hver gang "baby har det godt, og blødning er normal i starten af graviditeten".

Jeg håber og tror på at det er det samme der sker for dig.

Kæmpe herfra

Anmeld

16. maj 2010

LivasMor

viv skriver:

Hej

Jeg kan genkende rigtig meget af alle jeres beskrivelser.. Jeg Startede med at pletbløde for en uge siden ( mandag) og onsdag blev jeg sendt til en akut scanning. Lægen kunne se en sivnin af blod, men ikke hvor den kom fra. Livmoderhalsen var lukket og der var hjerteblink, puha.. Torsdag aften får jeg så pludseligt rigtig ondt i maven og bløder lidt kraftigere, på toilettet kommer der en stor blodig klump ud( undskyld detaljerne). Fredag blev jeg scannet igen. Jeg havde forberet mig på det værste, men sørme om ikke der var hjertelyd..

Nu er det søndag og jeg bløder stadig som en alm. menstration, jeg er frustreret og har svært ved at vente til næste scanning (onsdag).

Nå men krydser stadig fingre...

Jeg kender ikke så meget til aborter, men er det muligt at du har båret på 2 og den ene er blevet naturligt udskilt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.