Så ligger jeg ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2008

Hej piger :) jeg har Kristian på lige knap 4 1/2 måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2008

Mimic

hej allesammen... jeg bor selv sammen med min datter jessica fra 26.07 2006, men har en sød kæreste.
Jessica er en stor pige der ikke øver sig så meget i at tale, (men mon ikke det kommer..??) derimod er hun i øvrigt mentalt stærk og kan mange ting, som bla. selv tage tøj af osv... hun er først lige begyndt at gå men synes nu det begynder at gå stærkt... alt for stærkt ligefør kravlede hun kun, nu går hun og i morgen flytter hun hjemmefra som min kæreste siger...:))

Anmeld

19. januar 2008

Kristina V

Uha lidt sjovt at se her er så mange fra kolding omr..

Anmeld

19. januar 2008

Kristina V

Uha lidt sjovt at se her er så mange fra kolding omr..

Anmeld

19. januar 2008

sbs78

hej ja der er vist et par stykker her fra byen:)

Jeg har jo freja fra 300707

Anmeld

20. januar 2008

Lisa

:) Hej
Som rosinen i pølseenden vil jeg også lige fortælle om vores 3 barn...
Hun er 1½ år nu og bare skøn...
Glad, fræk, sjov, pillefinger, fuld fart frem, grinebider, dejlig lillesøster...
Hun er super glad for sin vuggestue og trives i stor stil....

Hilsen fra den stolte mor til 3 Lisa :D

Anmeld

20. januar 2008

Lulle25

Hej jeg har 2 lækre piger en på 6 år, Cecilie, en på næsten ½ år, Mathilde. Ville lige ind og kigge her og synes det er helt vildt at der er så mange fra Kolding :D
Kh Louise

Anmeld

28. januar 2008

Michelle

jeg har Lucas på 4 måneder, dejligeste glade og smilende dreng....

Anmeld

28. januar 2008

Natasja

Fik denne side anbefalet så sku da lige se hva det var.. :o)

Har en dejlig lille pige på 4 mdr..

Enlig mor fra Roskilde :o)

Natasja

Anmeld

10. februar 2008

Charlotte_82

Jeg har en skøn lille trold på 8½ måned. Hun elsker at amme og at spise sovs og kartofler :P andet mad kan også godt gå an men aftensmaden er nu bedst(foruden hvad mor kan leverere)

Hun kravler og har gjort det længe. Hun rejser sig op af alt og tror vist at hun kan stå uden at holde ved men den går ikke helt for balancen er ikke helt i top endnu, men så er det jo godt man har en mor der kan komme og samle en op når man vælter :D

Sut vil hun ikke ha og har aldrig ville det. Hun synes den er meget sjov at ha som legetøj men det er også det...

Hun er en dejlig lille trold og højt elsket af både storebror og storesøster. De vil gøre alt for hende (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.