Så ligger jeg ud....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.073 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. januar 2008

Callesmor

:D Hej med jer piger og jeres dejlige små bebser..... Jeg har Calle drengen fra 13.08 så han er idag 5 mdr g 2 hele dage.... :D Idag skal han op og have sin 5 mdr vaccination..... :( Håber han tager den i stiv arm som han gjorde med den anden 3 mdr.... Han fik ingen reation på den heldigvis... Hverken pylre, feber eller udslæt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2008

Pia.

Hej Calles mor. :) Jeg har Mads fra 28.feb. 2006 - så han bliver 2 år i næste mdr. utroligt som tiden den går. Mads er en skøn lille gut, som er super dygtig til at tale. Han siger stort set alt. Håber at vaccinen kommer til at gå godt og han tager det i stiv arm igen - er det ikke to vacciner de skal have når de er 5 mdr. nu? eller er det deres 3 mdr's vaccine. hvor de nu får to ?? Knus Pia.:)

Anmeld

15. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Calles mor, Ja jeg har så Jesse fra 20 feb 2006, så han er lige så gammel som piamus' Mads :D Men modsat Mads taler han ikke så godt, men har så til gengæld talenter i den kreative afdeling. Men mon ikke det kommer stille og roligt. Og piamus, hvad angår vaccinen, så har jeg lige studeret hvad og hvornår, da vores drenge snart skal til det igen, og ved 3 mdr er der Di-Te-Ki-Pol + Hib 1 og 5 mdr er det Di-Te-Ki-Pol + Hib 2. Så der er 2 vacciner begge gange, og det samme når de bliver 1 år. Den vi skal have nu er OPV 1 sammen med en undersøgelse. Jesse skal godt nok afsted allerede 1 feb, for jeg begynder igen 4 feb, og vil gerne holde ham hjemme hele dagen. Om ikke andet så for hyggens skyld :P Jeanne, som nu har billeder under fototalbum. Kode: jeanne

Anmeld

15. januar 2008

SmørBlomstens Mor

Jeg har Signe som er født d. 1 september 2006. :D

Anmeld

15. januar 2008

Stumpen

Hejsa...

Jeghar Mathilde fra den. 27.aug. 2006
Qnus Anja..

Anmeld

15. januar 2008

Kristina V

Hei Calles mor..

Har mig en datter på Et halv år, og fik lige lige lavet hendes 5 mdr.. Puha en hel weekend uden søvn. Hun sover normalt igennem, og er ikk ren ret pyllert pige, men nøj en øv weekend. Hendes 3mdr gik ellers så fint.

Anmeld

16. januar 2008

Anja :)

Hejsa :)

Jeg har Emma fra 4. marts 2005 (ja hun hører jo snart til ovre i gruppen af 3 årige :)), og så har jeg Clara fra 31. august 2006 - der er 18 mdr. imellem dem :).

Knus fra Anja

Anmeld

16. januar 2008

Jan9e D

:D hej alle sammen

Jamen jeg har Mathine fra 11. maj 05, så det varer ikke så længe inden vi rykker over i det andet forum.

Kh Jannie

Anmeld

17. januar 2008

magnusmus

hej.. jeg har magnus fra 23 august 06:)

Anmeld

18. januar 2008

ca

Hejsa.

Jeg har Alexander fra 24 november 06;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.