Så er jeg i gang (specielt til dorthemus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hold da op søde, en genial ide de er da super søde.. minder lidt om det jeg har lavet til malou's seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malou Vilma Nørgaard skriver:

hold da op søde, en genial ide de er da super søde.. minder lidt om det jeg har lavet til malou's seng

tak Havde lyst til noget anderledes end alle dem man kan købe, så tænkte at jeg jo fint kunne bruge lidt tid på at hygge mig med det herhjemme Går jo i frø hvis ikke jeg har noget at lave! Dur ikke til bare at sidde herhjemme og vente på at hun kommer ud

Anmeld

17. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Caroline86 skriver:

tak Havde lyst til noget anderledes end alle dem man kan købe, så tænkte at jeg jo fint kunne bruge lidt tid på at hygge mig med det herhjemme Går jo i frø hvis ikke jeg har noget at lave! Dur ikke til bare at sidde herhjemme og vente på at hun kommer ud

DET kender jeg godt, jeg sad faktisk 2 dage før Liam blev født på stuegulvet i 25 graders varme og syede biler, toge og flyemaskiner på hans insektnet.

Anmeld

17. januar 2010

82Miraklet

Caroline86 skriver:

Hvor er de bare super søde de ænder....

Jeg gjorde det samme til Noah, klippede små søde filt blå blomster ud og syede på MEN MEN MEN...... Det er er ikke nok kun at sy dem på i midten... For hvis det er det tynde filt så krøller de sammen, meget hurtigt... Man skal faktisk sy dem på hele vejen rundt, eller købe tykkere filt......

Så håber ikke du kun er sået dem på nettet kun på maven af anden for så vil de klaske sammen.....

Men super sød ide med ænder... !!!

Knus

Anmeld

17. januar 2010

Moderator

Maria82 skriver:

Hvor er de bare super søde de ænder....

Jeg gjorde det samme til Noah, klippede små søde filt blå blomster ud og syede på MEN MEN MEN...... Det er er ikke nok kun at sy dem på i midten... For hvis det er det tynde filt så krøller de sammen, meget hurtigt... Man skal faktisk sy dem på hele vejen rundt, eller købe tykkere filt......

Så håber ikke du kun er sået dem på nettet kun på maven af anden for så vil de klaske sammen.....

Men super sød ide med ænder... !!!

Knus

jeg er slet ikke nået til at sy dem på nettet endnu

Men tænker også at jeg er nødt til at sy dem fast hele vejen rundt...

Anmeld

17. januar 2010

lion

Hvor er det bare en super god ide, og hvor er de fine.

Anmeld

17. januar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

hmm... Ja, ænderne er jo egentlig klar til at blive syet på nettet.. Men jeg har jo ikke barnevognen hjemme endnu...

Skal jeg ikke vente med at sy dem på til jeg har barnevognen hjemme, så de kommer til at sidde "strategisk godt placeret"?

Ved at vognen står klar til os derude, vi ville bare ikke have den stående herhjemme og fylde - men måske er det okay at få den hjem snart så den også kan dampe lidt af!?

vil jo gerne have mit fine net lavet færdigt

Hvis ikke du er overtroisk med alle de der ting der nu er, kan du sagtens tage din barnevogn hjem søde!

Anmeld

17. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Hvis ikke du er overtroisk med alle de der ting der nu er, kan du sagtens tage din barnevogn hjem søde!

er ikke overtroisk Men jeg ved bare ikke lige hvor vi skal stille den... måske vi skal få ryddet barnevognsparkeringspladsen under alle omstændigheder hæhæ

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

overvejede at sy nogen indvendigt også, men har ikke helt besluttet mig endnu... Tror lige jeg ser tiden af, og om jeg bliver træt af at lave dem Det er jo heldigvis ikke så mange der skal indvendigt, hvis det er...

Jeg tror jeg vil lave sommerfugle..elsker sommerfugle

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

dorthemus skriver:

Jeg tror jeg vil lave sommerfugle..elsker sommerfugle

hihi, jeg har også lavet det med sommerfulge til min datter.. der er et billed her inde på min profil, hvis det er, som inspiration..

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.