Så er jeg i gang (specielt til dorthemus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her til aften sidder jeg og hygger med at lave filt ænder som skal syes på prinsessens myggenet til barnevognen

Jeg kan lige lægge lidt billeder ind undervejs. Indtil videre har jeg klippet 21 ænder, vinger og næb. Skal i gang med øjnene nu, og så er jeg vist så småt klar til at begynde at sy dem på nettet

Billederne kommer snart

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

dorthemus

Glæder mig til at se billeder ...og blive inspireret..

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Glæder mig til at se billeder ...og blive inspireret..

her er lige et billede af en i hver farve. Jeg syer dem fast på nettet og limer så vingen ovenpå syningen bagefter (vingerne er samme farve som anden indtil videre.. måske bytter jeg lidt rundt på dem)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2010

dorthemus

Hvor er de fine...hun blir da henrykt  Syr du dem også på indvendigt..så hun kan ligge og kigge på dem?

Anmeld

16. januar 2010

Sofiedk

Hvor er de bare super søde ... Vildt god ide selv at være kreativ og lave noget anderledes

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Ja for søren da - super sød idé  så går tiden jo også med noget -- uuhhhh det blir så spændende

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Caroline, du er en skrapsak

Knus Linda

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hvor er de fine...hun blir da henrykt  Syr du dem også på indvendigt..så hun kan ligge og kigge på dem?

overvejede at sy nogen indvendigt også, men har ikke helt besluttet mig endnu... Tror lige jeg ser tiden af, og om jeg bliver træt af at lave dem Det er jo heldigvis ikke så mange der skal indvendigt, hvis det er...

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

tak tøser

Er faktisk blevet helt tilfreds med dem.. Og farmand har vist dem frem til sine, lettere berusede, venner

Havde sgu ikke regnet med at se 6 unge gutter sidde ved mit spisebord med hver deres øl i hånden og snakke om fødsler inden deres bytur

Anmeld

17. januar 2010

Moderator

hmm... Ja, ænderne er jo egentlig klar til at blive syet på nettet.. Men jeg har jo ikke barnevognen hjemme endnu...

Skal jeg ikke vente med at sy dem på til jeg har barnevognen hjemme, så de kommer til at sidde "strategisk godt placeret"?

Ved at vognen står klar til os derude, vi ville bare ikke have den stående herhjemme og fylde - men måske er det okay at få den hjem snart så den også kan dampe lidt af!?

vil jo gerne have mit fine net lavet færdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.