mmf uden skumfiduser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.640 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Unalisa

ja, kan man lave mmf uden skumfiduser hvis man kan-- hvad skal man så putte i????? har I andre opskrifter på mmf uden skumfiduser!!

jeg forbereder mig til at lave min først kage med mmf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hæhæ...

MMF står jo for Marshmallow fondant, så det ville nok blive lidt trist uden skumfiduser

Anmeld

16. januar 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

hæhæ...

MMF står jo for Marshmallow fondant, så det ville nok blive lidt trist uden skumfiduser

upsss. tænkte at der måske kunne være andre opskrifter

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Limya skriver:

upsss. tænkte at der måske kunne være andre opskrifter

altså du kan jo altid bruge sugarpaste!? det har jeg ikke prøvet at bruge, så jeg kan desværre ikke rigtig svare på spørgsmål omkring det..

Anmeld

16. januar 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

altså du kan jo altid bruge sugarpaste!? det har jeg ikke prøvet at bruge, så jeg kan desværre ikke rigtig svare på spørgsmål omkring det..

nu kommer så en dum spørgsmål.. MMF og sugarpaste, er det det samme????

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Limya skriver:

nej.. men hvad forskellen er kan jeg ikke svare på

Anmeld

16. januar 2010

mariamiss6

Limya skriver:

Altså nu er det jo ret svært at forklare forskellen på diverse forskellige ting, da det i bund og grund tjener samme formål.... men nej det er ikke det samme....

MMF er MarshMallowFondant.
En billig og hjemmelavet kopi af Fondant, som også an købes færdigt. Fondant kan du også lave selv, men til det skal man nok have en røremaskine tror jeg...

Sugarpaste, er bare en anden slags fondant så vidt jeg ved.... også noget sukker halløj.... om købes, hos for eksempel panduro....

Fondant kan som sagt både købes og laves selv, og opskriften kanjeg ikke lige umiddelbart give dig, måske er den i hæftet, det kan jeg ikke huske, men hvis den er i hæftet, så er den også i opskrifttråden her inde....

Anmeld

16. januar 2010

Unalisa

Caroline86 skriver:

nej.. men hvad forskellen er kan jeg ikke svare på

tak skal du have

Anmeld

16. januar 2010

Unalisa

mariamiss6 skriver:

Altså nu er det jo ret svært at forklare forskellen på diverse forskellige ting, da det i bund og grund tjener samme formål.... men nej det er ikke det samme....

MMF er MarshMallowFondant.
En billig og hjemmelavet kopi af Fondant, som også an købes færdigt. Fondant kan du også lave selv, men til det skal man nok have en røremaskine tror jeg...

Sugarpaste, er bare en anden slags fondant så vidt jeg ved.... også noget sukker halløj.... om købes, hos for eksempel panduro....

Fondant kan som sagt både købes og laves selv, og opskriften kanjeg ikke lige umiddelbart give dig, måske er den i hæftet, det kan jeg ikke huske, men hvis den er i hæftet, så er den også i opskrifttråden her inde....

tak....

har du opskrift på sugarpaste så?

Anmeld

16. januar 2010

mariamiss6

Limya skriver:

tak....

har du opskrift på sugarpaste så?

ikke hvad jeg ved af, for hvad jeg ved af kan den kun købes.....

Men altså hvis du skal alve noget selv, så er MMF det letteste at lave... bare sådan info Prøv at se i opskrifttråden om der er en på Fondant, hvis du har en røremaskine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.