Elias strejker, når jeg serverer rugbrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Anja

Nu har knægten fået rugbrød til frokost siden han var ca 6 mdr og den sidst mdr har han heller ikke fået flaske inden middagsluren, da han spiste sig fint mæt i rugbrød.

De sidste 3 dage har han bare lukket munden, når jeg har serveret rugbrød. De gange der ryger et stykke ind, så ryger det næsten lige så hurtigt ud igen. Jeg har prøvet at jeg giver ham med fingrene, med gaffel og at han selv sidder og tager bidderne .... intet hjælper !

Nogle ideer ???

Nogle ideer til alternativ frokost til de små ??

Mor her har jo tyet til at give en flaske ca ½ time efter rugbrødet er lagt væk - og vupti han snupper lige 200 ml !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Nadi

Prøv med en bolle eller franskbrød i et stykke tid. Vi havde lidt det samme problem med Oliver, det var bare det oven på der var problemet, så vi holdt op med at give ham det pålæg han ikke ville have i et stykke tid. Og hvis vi giver ham det idag vil han gerne have det. Så måske en lille pause ville være en god ide (?)

-Nadia

Anmeld

5. maj 2008

Sille

sådan et barn har jeg også.. en spiser rugbrød et par uger og så vil hun pludselig ikke have det alligevel.. vi giver altså øllebrød i stedet, det er det eneste alternativ jeg kan finde på som mætter ligeså meget som rugbrød...
Og som nadi siger tror jeg også eaten pause fra rugbrød nok løsningen...

-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.