Solcreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Ny mor

Er i begyndt at smørre de små i solcreme? Hvad bruger i? Jeg har en Matas børne en som bare er så bøvlet at smørre på, og de brokker sig højlydt....
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Joan ( Smallie )

Ja vi er begyndt. Jeg tog på apoteket og købte en.

Havde knægten med og sagde til dem den skulle være nem at pute på så det fik jeg i faktor 30.
Joan

Anmeld

5. maj 2008

Rasmine

Mener den hedder Vichy, faktor giga.
Den er med spray, og SÅ LET at smøre ind.
Lidt dyr, men kanon god.

Anmeld

5. maj 2008

Lene76

Jep.... jeg har 3 forskellige

derma 20 til nu og vichy fra apot. både 30+ og 50+ /super lette at smørre på plus det fedter ik ligesom den fra matas;)

Lene

Anmeld

5. maj 2008

Lise

Har netop købt en Derma faktor 20 som jeg havde tænkt mig at han skal bruge nu hvor solen skinner, men det ikke er rigtig sommer...

Er der nogen grund til at det er decideret børne-solcreme, eller må det gerne være alm. solcreme?

Vi skal til Italien i to uger i juli - hvad skal jeg smøre ham med der? Altså faktor hvad? Og er der nogen cremer der er anbefalelsesværdige?

Anmeld

5. maj 2008

Anja

Ja, er startet for længst. Bruger Derma faktor 25.

Vi kan sagtens være ude hele dagen, når vejret er så lækkert som i disse dage, så det er på med solcreme til alle og en hat til de små :)

Anmeld

5. maj 2008

Lene76

Lise skriver:

Har netop købt en Derma faktor 20 som jeg havde tænkt mig at han skal bruge nu hvor solen skinner, men det ikke er rigtig sommer...

Er der nogen grund til at det er decideret børne-solcreme, eller må det gerne være alm. solcreme?

Vi skal til Italien i to uger i juli - hvad skal jeg smøre ham med der? Altså faktor hvad? Og er der nogen cremer der er anbefalelsesværdige?

jeg bruger osse kun derma 20 her i maj... for når vi tager til mallorca har jeg tænkt mig at bruge den factor 50+ el måske en solbeskyttelsesdragt, har overvejet at købe en....

Anmeld

5. maj 2008

Anja

Lene76 skriver:

Lise skriver:

jeg bruger osse kun derma 20 her i maj... for når vi tager til mallorca har jeg tænkt mig at bruge den factor 50+ el måske en solbeskyttelsesdragt, har overvejet at købe en....

Synes at kunne huske, at Tina (lægen som huserer her på sitet :P ) har skrevet at det ikke er så nødvendigt med højere faktor end 20 - 25, men mere vigtigt at man kommer et godt lag på .....

Vi tager til Mallorca sidst i denne mdr og der har jeg da ikke tænkt at bruge stærkere faktor end den 25 vi allerede har, men bare smøre oftere og altid et godt lag.

Anmeld

5. maj 2008

Lise

Nu skal vi jo også lige huske at ungerne ikke dør af at komme lidt ud i solen. Jeg ved godt den er farlig osv., men der er vel ingen der lader ungerne sidde I solen hvis der er meget varmt... Og da jeg var barn blev jeg sgu aldrig smurt ind...det gik man vist ikke så meget op i dengang...

Anmeld

5. maj 2008

Lene76

Lise skriver:

Nu skal vi jo også lige huske at ungerne ikke dør af at komme lidt ud i solen. Jeg ved godt den er farlig osv., men der er vel ingen der lader ungerne sidde I solen hvis der er meget varmt... Og da jeg var barn blev jeg sgu aldrig smurt ind...det gik man vist ikke så meget op i dengang...

hehe nej det har du helt ret i :) men jeg har 3 unger at holde styr på så derfor har jeg købt en factor 50+ syntes osse det er rart de dage hvor man er ude imellem 12 og 3 imens vi er dernede på mallorca..... er nu hellere ik helt fanatisk hva det angår men som Anja osse skrev så er factor 25 helt ok bare der kommer nok på og mere en en gang om dagen.....(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.