Gode børnebøger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Hej Tina Don't ask:-o Skal aflevere 11 juni! Jeg KNOKLER - er startet på analysen, og jeg er fortrøstningsfuld, for jeg synes, at jeg noget super godt materiale til analysen, men det er - som altid- en hurtle at få taget hul på det skidt:S. Har indtil videre 70 siders prob.form., teori og metode som heldigvis er relativt godt gennemarbejdet. Men pyha jeg ved GODT, hvad jeg skal lave det næste stykke tid. Tak fordi du spurgte(L) (H) fra Trine som hellere vil læse flunkerne:P[/citat] HAHA jeg forstår godt du hellere vil læse flunkerne :P Jeg ved udmærket hvad du går igennem, har jo lige afleveret ph.d. GYS :'( men fedt når det er overstået 8D God arb. lyst, sender lige en spand god energi din vej (L) (H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Tullebobs

Tak for det!:) Har du forsvaret din PhD, eller har du det 'til gode'? Synes fandme, det er sejt at aflevere PhD med to små børn hængende på hoften! Sveder voldsomt ved blot at skulle aflevere speciale med en rolling i skørterne! (H) fra Trine

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Tak for det!:) Har du forsvaret din PhD, eller har du det 'til gode'? Synes fandme, det er sejt at aflevere PhD med to små børn hængende på hoften! Sveder voldsomt ved blot at skulle aflevere speciale med en rolling i skørterne! (H) fra Trine[/citat] Jeg er så heldig at have forsvaret til gode :P Ja det var mildest talt en gyser at få afleveret med 2 børn og en mand, der også konstant læser til eksamen eller skal aflevere opgaver pyha +o( Meeeeeen det lykkedes jubiiiiii :))8D:D:P og det skaffede mig mit drømmejob så alt er allerede glemt (L)

Anmeld

19. maj 2008

Tullebobs

Tillykke med drømmejobbet - og god vind med forsvaret, når du kommer dertil;) Jeg glæder mig simpelthen også til, at det er overstået. Jeg ved, hvor fedt det bliver! Så står den på fire ugers sommerferie med sønnen og manden:D Og tænk engang det bliver UDEN dårlig samvittighed, som ellers er og har været min faste makker gennem det her forløb:P Derefter skal jeg til at søge job, hvilket jeg har det noget ambivalent med; for jeg glæder mig, men frygter osse lidt det der jobmarked (har sgu aldrig rigtig været derude - har fx aldrig skrevet en rigtig ansøgning eller været til en jobsamtale:'( Men jeg kører den hjem på charmen - gør jeg!!:))) krammer fra Trine

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

Selvfølgelig kører du den hjem på charmen, mere skal der ikke til for at få et dejligt job ;)

Anmeld

19. maj 2008

Heiberg

Her læser vi Alfons Åberg.. Oliver på 3½ synes det er toppen.

Ellers har vi haft stor glæde af bogen - Muldvappen, der ville vide hvem, som havde lagt en lort på dens hoved.. meget sød historie, med en lille sød morale..

Ja ellers har vi alt godt blandet i bog reolen.. Her elsker vi at læse og synge og det praktiseres hver eneste dag.. smiler.. :D

God dag til alle..

Heiberg (Olivers mor) :)

Anmeld

19. maj 2008

Tullebobs

Hej Heiberg Åh ja gode gamle Alfons - ham elskede jeg altså også som barn(L) 'Jeg skal bare liiiiige...' og den søde tålmodige (og politiske ukorrekte efter nutiden målestok) piberygende far;) Den med muldvarpen har vi også stående i reolen, så den kan vi da prøve at læse iaften... Tak dit besyv. (H) fra Trine

Anmeld

19. maj 2008

Heiberg

Hej Tullebobs..

Ja han er bare en super hyggelig faderolle..:D trods piben.. men det var dengang at det var ganske almindeligt og helt i orden med lidt tobak.. hehe

God fornøjelse i aften med den lille søde muldvap..(L)

Hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.