Børneværelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

FruEllingsen

Malene84 skriver:

tjek det her ud... folk var rigtig gode til at sætte billeder ind  håber du kan få lidt hjælp igennem det

https://www.baby.dk/debat/33306pi1/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

1000 tak for linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Sofia

Sikke en god tråd:-) Vi bor i en to værelset, så hvis miraklet skulle ske, og jeg bliver gravid, må vi nøjes med at indrette en krog i soveværelset til den lille. Men hyggeligt at se hvordan I indretter - glæææder mig til vi en gang får hus og masser af plads.

Anmeld

17. januar 2010

Majbriteriksen

Hej. jeg har sådan en vugge til at ligge hvis du er interesseret, Den er brugt til vores den 1 i få dage. Så er vi flyttet senere, og i vores nye hus kan vi ikke hænge den i loftet., så har ikke fået den brugt til nr. 2. Der er madras (mener det er hør) "himmel" og kæmpe krog med til at hænge den op i.

Anmeld

17. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lukasogsilas skriver:

Har ingen juniorsenge, de er alm str. 90x200 Har købt dem i Bilka til 1000kr

Før havde vi en fra Ikea, den kunne laves større, men synes snart man lige så godt kan købe en alm seng med det samme. Vores den ældeste fik en god solid "voksenseng" da han var 2½, så er man fri for at skifte ud hele tiden, den ville han jo kunne ha brugt til han flyttede hjemmefra men flyttede i nyt hus og her ville den havde taget alt gulvpladsen, derfor fik de begge sådan en højseng i stedet

det var da værd at overveje at købe alm seng i stedet for en junior seng.

Anmeld

17. januar 2010

FruEllingsen

Majbriteriksen skriver:

Hej. jeg har sådan en vugge til at ligge hvis du er interesseret, Den er brugt til vores den 1 i få dage. Så er vi flyttet senere, og i vores nye hus kan vi ikke hænge den i loftet., så har ikke fået den brugt til nr. 2. Der er madras (mener det er hør) "himmel" og kæmpe krog med til at hænge den op i.

Har du et billede, og hvor meget skal du have for den ? er helt sikkert intresseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.