Børneværelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.570 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

FruEllingsen

håber det er det rigtige sted jeg ligger tråden

Vi ved jo nu at det er en lille dreng vi venter os. og så begynder tankerne om børneværelse så småt at komme op.

Har virkelig brug for inspiration så må jeg ikke se jeres børneværelser.

Både drenge og pigeværelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

3drenge

Her er vores 3 drengeværelser. Værelserne er ikke så store, men synes vi har fået pladsen udnyttet godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2010

FruEllingsen

Sikke nogle flotte og hyggelige værelser dine drenge har

Synes i har udnyttet pladsen rigtig godt.

Det værelse vi har som skal være børneværelse er 14 kwm. tror det bliver svært at lave så stort et værelse hyggeligt. men jeg ved det ikke helt.

Anmeld

16. januar 2010

3drenge

Drømmer skriver:

Sikke nogle flotte og hyggelige værelser dine drenge har

Synes i har udnyttet pladsen rigtig godt.

Det værelse vi har som skal være børneværelse er 14 kwm. tror det bliver svært at lave så stort et værelse hyggeligt. men jeg ved det ikke helt.

Vores er kun 8-9kwm, ville da ønske vi havde 14kwm  finder altid så mange ting, man gerne vil have men som der ikke er plads til. Vi har sådan en loftvugge i stuen, den er vi rigtig glad for, bruger den til at hyggeputte i sidst på dagen. Sådan en kunne der jo snart være på værelset, den kræver jo lidt plads og så fylder den da lidt imens han er lille, du skal nok få brugt pladsen senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2010

FruEllingsen

ja, tror da også vi bliver glade for så meget plads. mon ikke også vi skal få det gjort hyggeligt.

Sikke en fantastisk vugge.  hvor har i købt den henne??

Anmeld

16. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lukasogsilas skriver:

Her er vores 3 drengeværelser. Værelserne er ikke så store, men synes vi har fået pladsen udnyttet godt

hvor har du købt juniorsengen og kan den laves så det både er en høj og alm seng.

er nemmelig på udkig efter juniorseng og kan godt lide den.

Anmeld

16. januar 2010

3drenge

Drømmer skriver:

ja, tror da også vi bliver glade for så meget plads. mon ikke også vi skal få det gjort hyggeligt.

Sikke en fantastisk vugge.  hvor har i købt den henne??

Fandt den i gul og gratis til 250kr med madras og hjemmesyet sengerend. 1 mdr. gl, så det var et godt kup

De har den i Babysam, den er ikke så dyr og har tit set den på tilbud.

Anmeld

16. januar 2010

3drenge

hannetheis skriver:

hvor har du købt juniorsengen og kan den laves så det både er en høj og alm seng.

er nemmelig på udkig efter juniorseng og kan godt lide den.

Har ingen juniorsenge, de er alm str. 90x200 Har købt dem i Bilka til 1000kr

Før havde vi en fra Ikea, den kunne laves større, men synes snart man lige så godt kan købe en alm seng med det samme. Vores den ældeste fik en god solid "voksenseng" da han var 2½, så er man fri for at skifte ud hele tiden, den ville han jo kunne ha brugt til han flyttede hjemmefra men flyttede i nyt hus og her ville den havde taget alt gulvpladsen, derfor fik de begge sådan en højseng i stedet

Anmeld

16. januar 2010

FruEllingsen

lukasogsilas skriver:

Fandt den i gul og gratis til 250kr med madras og hjemmesyet sengerend. 1 mdr. gl, så det var et godt kup

De har den i Babysam, den er ikke så dyr og har tit set den på tilbud.

sådan en tror jeg vist jeg skal have fat i

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

tjek det her ud... folk var rigtig gode til at sætte billeder ind  håber du kan få lidt hjælp igennem det

https://www.baby.dk/debat/33306pi1/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.