(februar) Det lykkes mig at få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jamen det er pædagogisk assistent til at starte med så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen bagefter.

Krydser for at du bliver optaget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Afløsningsjobbet på plejehjemmet... Regnede ikke med at få det... Så tog det stille og roligt til samtalen igår formiddags...

Kanon friske Chefer, der er virkelig krudt i røven af dem... Det er så dejligt at se og høre...

Ja det plejehjem jeg skal være på, er med svag demente ældre og meget meget meget demente ældre...

Det hele er helt nyt for mig, jeg kan blive udsat for nogen ting, der overskrider mine grænser, glæder  mig så meget til at springe ud i det... For jeg vil virkelig det, inden for pleje og omsorg..

Vil jo gerne tage voksen uddannelsen til sosu... Men kræver et års erfaring...

Der skal ske så meget på Mandag... Skal på kommunen og høre hvordan og hvorledes vi modregner min kontanthjælp med lønnen fra plejehjemmet...

Og så er det noget med at jeg skal stå ledig ved jobcentret... Jeg skal stå standby for plejehjemmet, hver dag..

Så jobcentret, må respektere at jeg må forlade dem, hvis jeg bliver kaldt afsted...

Ja ville bare fortælle det!!

stort tillykke med jobbet. jeg arbejder selv indefor ældreplejen, så ved hvad det er du skal igang med

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Moar'en skriver:

stort tillykke med jobbet. jeg arbejder selv indefor ældreplejen, så ved hvad det er du skal igang med

Tak skal du have...

Er dog også en smule nervøs... Helt ny branche for mig... Glæder mig så meget til oplæring...

Anmeld

16. januar 2010

Moar'en

MoarJ skriver:

Tak skal du have...

Er dog også en smule nervøs... Helt ny branche for mig... Glæder mig så meget til oplæring...

Det kan være en meget stressende brance men dog meget givende. Jeg er glad for det i hvert fald

Anmeld

17. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med dit nye job - det er da bare fantastisk og dejligt, at Jule er glad for dp  Så kan livet da næsten ikke være bedre, vel

Anmeld

17. januar 2010

Muffinmus

hvor jeg dog håber du vil nyde det og dine nye udfordringer:-)

Super godt for dig, kunne ikke selv gøre det, men fedt nogle elsker den slags:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.