(februar) Det lykkes mig at få....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Mira0911

Afløsningsjobbet på plejehjemmet... Regnede ikke med at få det... Så tog det stille og roligt til samtalen igår formiddags...

Kanon friske Chefer, der er virkelig krudt i røven af dem... Det er så dejligt at se og høre...

Ja det plejehjem jeg skal være på, er med svag demente ældre og meget meget meget demente ældre...

Det hele er helt nyt for mig, jeg kan blive udsat for nogen ting, der overskrider mine grænser, glæder  mig så meget til at springe ud i det... For jeg vil virkelig det, inden for pleje og omsorg..

Vil jo gerne tage voksen uddannelsen til sosu... Men kræver et års erfaring...

Der skal ske så meget på Mandag... Skal på kommunen og høre hvordan og hvorledes vi modregner min kontanthjælp med lønnen fra plejehjemmet...

Og så er det noget med at jeg skal stå ledig ved jobcentret... Jeg skal stå standby for plejehjemmet, hver dag..

Så jobcentret, må respektere at jeg må forlade dem, hvis jeg bliver kaldt afsted...

Ja ville bare fortælle det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Misjelle

Ej hvor dejligt for dig, det er altid rart at få noget at rive i . Hvordan er det egentlig gået med Julie i dagplejen?

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Ej hvor dejligt for dig, det er altid rart at få noget at rive i . Hvordan er det egentlig gået med Julie i dagplejen?

Glæder mig helt vildt...

Det går rigtig godt med Julie... Hun har ikke tid til at komme med hjem når jeg henter hende... Der er slet ikke noget pyller med hende, når jeg aflevere hende... Hun flyver nærmest over i armene på dagplejemoderen...

Anmeld

16. januar 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

Glæder mig helt vildt...

Det går rigtig godt med Julie... Hun har ikke tid til at komme med hjem når jeg henter hende... Der er slet ikke noget pyller med hende, når jeg aflevere hende... Hun flyver nærmest over i armene på dagplejemoderen...

Det er jo skønt, så har man det altså bare bedre når man forlader de små pus. for at det går lige så nemt med Linus. Vi starter jo stille og roligt op på mandag... Puha jeg har lidt ondt i mavsen .

Anmeld

16. januar 2010

Diana...

Ej hvor godt stort tillykke med det.

Og hvor godt det os går godt i DP. 

Kram

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Ej hvor godt stort tillykke med det.

Og hvor godt det os går godt i DP. 

Kram

Tak skal du have...

Krydser for du også snart finder noget...

Er du ikke også på kontanthjælp eller?

Er du i aktivering via jobcenter? Jeg vil jo helst gerne undgå det...

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

Det er jo skønt, så har man det altså bare bedre når man forlader de små pus. for at det går lige så nemt med Linus. Vi starter jo stille og roligt op på mandag... Puha jeg har lidt ondt i mavsen .

Jeg havde også en underlig fornemmelse i maven... Den gik hurtig over...

Krydser for at det går rigtig godt med Linus...

Anmeld

16. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Tak skal du have...

Krydser for du også snart finder noget...

Er du ikke også på kontanthjælp eller?

Er du i aktivering via jobcenter? Jeg vil jo helst gerne undgå det...

Jeg har søgt kontant hjælp og skal os meldes ind i jobcenter. Jeg vil heller det end bare sidde her hjemme og glo jeg ved at blive skør af det jeg dur ikke til bare og gå hjemme og krydre røv. Men jeg har os søgt ind på en uddannelse så håber jeg bliver optaget.

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Jeg har søgt kontant hjælp og skal os meldes ind i jobcenter. Jeg vil heller det end bare sidde her hjemme og glo jeg ved at blive skør af det jeg dur ikke til bare og gå hjemme og krydre røv. Men jeg har os søgt ind på en uddannelse så håber jeg bliver optaget.

Hvad er det for en uddannelse?

Jeg gider heller ikke gå hjemme... Jobcentret må bare respektere at jeg må forlade dem, hvis jeg bliver kaldt afsted eller får nogen vagter forud i hverdagene... .

Anmeld

16. januar 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Hvad er det for en uddannelse?

Jeg gider heller ikke gå hjemme... Jobcentret må bare respektere at jeg må forlade dem, hvis jeg bliver kaldt afsted eller får nogen vagter forud i hverdagene... .

Jamen det er pædagogisk assistent til at starte med så jeg kan komme ind på pædagog uddannelsen bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.