Pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

nej det er jo det, så synes jo ikke der er så meget plads når de bliver længere, måske man skulle opfinde en puslekommode, emd en ekstre dybde, evt noget der kan gøres dybere med tiden, eller en plade der kan slåes ud efter behov

det er da ikke en tosset idé.. Men så skal man også have puslehynde der kan slåes ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Kløver

bagger26 skriver:

Syntes det er smart med hylderne osv, det er i hvert fald dejligt at have alle tingene inden for rækkevide..

Den eneste ulempe jeg kan se, eller som jeg ville syntes var en ulpeme, er at pudsle hynden skal ligge på langs.. Men har dog ikke nogen erfaringer med det, men tror jeg personligt ville syntes det var besværligt at skifte sådan... Men det er jo nok en smagssag...  

åh det med at den ligger på langs, er bare for synets skyld på reklamen, der er for at man kan se, den er rimelig dyb, og det er meningen pyslehynden ikke skal ligge på langs som vist

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

det er da ikke en tosset idé.. Men så skal man også have puslehynde der kan slåes ud

haha ja du siger noget der, hmm måske med tillægsskum, haha nu går det da helt i det kreative opfinderhjørne, måske vi skulle skynde os at tage patent

Anmeld

17. maj 2010

bagger26

Maja84 skriver:

åh det med at den ligger på langs, er bare for synets skyld på reklamen, der er for at man kan se, den er rimelig dyb, og det er meningen pyslehynden ikke skal ligge på langs som vist

Super, jamen så er den smart hehe..  Det var i hvert fald lige det eneste der faldt mig i øjnene..

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Maja84 skriver:

haha ja du siger noget der, hmm måske med tillægsskum, haha nu går det da helt i det kreative opfinderhjørne, måske vi skulle skynde os at tage patent

ja, det må vi hellere

Anmeld

17. maj 2010

N&J

Du må simpelthen i Ikea og se dem lidt an, den jeg har købt til Nikita, har så meget plads så vi kan have alt mulig liggende ved siden af og hun kan sagtens være der, men pga hylden ovenover så skal man være lidt påpasselig med hovedet når de bliver større, så måske den model du selv havde fundet var en bedre mulighed (jeg har dog ingen problemer med dette)

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

ja, det må vi hellere

hehe ja, men er da underligt hvis ingen har tænkt over problematikken før

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

N&J skriver:

Du må simpelthen i Ikea og se dem lidt an, den jeg har købt til Nikita, har så meget plads så vi kan have alt mulig liggende ved siden af og hun kan sagtens være der, men pga hylden ovenover så skal man være lidt påpasselig med hovedet når de bliver større, så måske den model du selv havde fundet var en bedre mulighed (jeg har dog ingen problemer med dette)

ja jge må på baby-shoppings-kiggeri, ved lejlighed, så samler jeg sammen, og laver en heldagsudflugt ud af det

så har jeg forhåbentligt også fået de 2 streger til den tid

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Maja84 skriver:

hehe ja, men er da underligt hvis ingen har tænkt over problematikken før

kan godt være der ikke rigtig er marked for det... man vænner sig nok til at skifte andre steder end på puslebordet når de bliver store nok!? Der render de alligevel rundt med rumpen bar i hele huset så snart man vender ryggen til for at smide bleen ud

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

kan godt være der ikke rigtig er marked for det... man vænner sig nok til at skifte andre steder end på puslebordet når de bliver store nok!? Der render de alligevel rundt med rumpen bar i hele huset så snart man vender ryggen til for at smide bleen ud

haha ja det skal jeg ik kunne sige, men ja det har du nok ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.