Pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.505 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Kløver

Nogle gode råd ang pusleplads, jeg har indtil videre bestemt mig lidt for en pusleplads fra Ikea, med reol udenom, så man ikke skal bukke sig ned efter tingene men har det meste lige i nærheden.

nogle fordele ang dybde af puslepladsen eller andet man skal have med i ens overvejelser

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/10390/

det vi har kigget på fra Ikea er det på billedet, reolsystemet fra Leksvig

1 stk puslekommode, 2 stk højskabe, og 1 stk hylde ovenover, så det bliver ligesom 1 link.

links til de forskellige dele:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19847862

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20108660

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00108661

Kunne jo være nogle havde erfaringer med netop denne model far Ikea, eller kunne se nogle gode/negative ting ved det som jeg ikke har set

hvad mener i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Kløver

17. maj 2010

Kløver

sender den lige en tur op igen

Anmeld

17. maj 2010

N&J

Jeg har denne her fra Ikea, som er lidt samme princip, og har været utrolig glad for den, og så kan pulsepladen tages af og den kan bruges som reol bagefter, det ved jeg ikke om den du har bestemt dig for kan.. men jeg syntes meget godt om Ikea møbler

HENSVIK Puslebord/ skab

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

et godt råd er at have enten pusleplads eller et andet bord som enten er dybt eller bredt

Det er smart når man skal lave nakke/ryg træningsøvelser at man ikke behøver være bange for at bebs slår hovedet ind i væggen når de pludselig kommer fremad

Vi har en puslekommode på Lauras værelse og nedenunder på badeværelset har vi et langt bord over vaskemaskine og tørretumbler... Der kan vi vende puslehynden på "den lange led" og så kan hun møffe løs

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

N&J skriver:

Jeg har denne her fra Ikea, som er lidt samme princip, og har været utrolig glad for den, og så kan pulsepladen tages af og den kan bruges som reol bagefter, det ved jeg ikke om den du har bestemt dig for kan.. men jeg syntes meget godt om Ikea møbler

HENSVIK Puslebord/ skab

den er også supersmart den ejg kiggede på var en puslekommode, som senere kan fungere som alm kommode, og reolerne man køber til, kan jo bruges separat også, derfor ejg synes om det, men var jo fedt hvis nogle havde en bedre løsning, eller gode dårlige oplevelser med den model jeg ahvde kig på.

men tror da også den du har kunne blive en mulighed, den ser ihvertfald smart ud

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

et godt råd er at have enten pusleplads eller et andet bord som enten er dybt eller bredt

Det er smart når man skal lave nakke/ryg træningsøvelser at man ikke behøver være bange for at bebs slår hovedet ind i væggen når de pludselig kommer fremad

Vi har en puslekommode på Lauras værelse og nedenunder på badeværelset har vi et langt bord over vaskemaskine og tørretumbler... Der kan vi vende puslehynden på "den lange led" og så kan hun møffe løs

ja kiggede også på str, og undrede mig egentlig over dybden på mange pusleborde, da jeg ikke synes de er så dybe igen, tænker også de så hurtigt bliver små, i forhold til hvor længe børnene bruger ble, og jo egentlig skal have glæde af puslepladsen, men god ide, med længere bord, til nakketræningen

Anmeld

17. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja84 skriver:

ja kiggede også på str, og undrede mig egentlig over dybden på mange pusleborde, da jeg ikke synes de er så dybe igen, tænker også de så hurtigt bliver små, i forhold til hvor længe børnene bruger ble, og jo egentlig skal have glæde af puslepladsen, men god ide, med længere bord, til nakketræningen

den kommode vi har oppe på hendes værelse er self. bredere end den er dyb, men du har nemlig helt ret i at de bliver for lange.

Laura er 63 ca. nu (i tirsdags) og hun er kun 3 mdr. (i morgen)... Så der går ikke længe før hun er længere end puslehynden når hun strækker benene

Anmeld

17. maj 2010

bagger26

Syntes det er smart med hylderne osv, det er i hvert fald dejligt at have alle tingene inden for rækkevide..

Den eneste ulempe jeg kan se, eller som jeg ville syntes var en ulpeme, er at pudsle hynden skal ligge på langs.. Men har dog ikke nogen erfaringer med det, men tror jeg personligt ville syntes det var besværligt at skifte sådan... Men det er jo nok en smagssag...  

Anmeld

17. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

den kommode vi har oppe på hendes værelse er self. bredere end den er dyb, men du har nemlig helt ret i at de bliver for lange.

Laura er 63 ca. nu (i tirsdags) og hun er kun 3 mdr. (i morgen)... Så der går ikke længe før hun er længere end puslehynden når hun strækker benene

nej det er jo det, så synes jo ikke der er så meget plads når de bliver længere, måske man skulle opfinde en puslekommode, emd en ekstre dybde, evt noget der kan gøres dybere med tiden, eller en plade der kan slåes ud efter behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.