Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Men du kan nu være sikker på at stort set hele baby.dk har juli-gruppen som favorit, så vores gruppe er blevet "alle-mands-eje"
Ofte ser du nogle mennesker svare på et indlæg hvor du virkelig tænker... hov hvor kom du fra?
AG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marco2 skriver: Men du kan nu være sikker på at stort set hele baby.dk har juli-gruppen som favorit, så vores gruppe er blevet "alle-mands-eje" Ofte ser du nogle mennesker svare på et indlæg hvor du virkelig tænker... hov hvor kom du fra? AG
Håber ikke den var ment til mig, for jeg trækker mig så snart nogen mener jeg skal forsvinde igen
Stumpen skriver: Håber ikke den var ment til mig, for jeg trækker mig så snart nogen mener jeg skal forsvinde igen
Nej sgu da....
Overhovedet ikke minded på dig!!
Fikser opskrift til dig imorgen
Godnat.
Det sjovt du siger det AG, for jeg tænkte faktisk nøjagtig det samme. At der sikkert er mange som følgermed i vores gang herinde!
jeg tror i har ret i at der er rigtig mange der følger med her inde, hvis i lægger mærke til hvor mange der meget hurtigt er inde og læse et indlæg her inde men der kommer ikke nogen svar.
Marco2 skriver: Nej sgu da.... Overhovedet ikke minded på dig!! Fikser opskrift til dig imorgen Godnat. AG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128