øhhhh...har da lige et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Loggidut

Når man går til forsiden...er der da sket en del nyt...

derinde kan man se alle de nye indlæg der er skrevet...og det er da skide hyggeligt...men!!!!!!

Jeg er da lidt træt af at hvis jeg har et kæmpe stort problem, som jeg har lyst til at dele med jer, at det kommer på forsiden hvor alle på hele baby.dk "opdager"  det...

Jeg mener jeg ved godt at alle har adgang hertil, men ligefrem at skilte med det på forsiden...det har jeg da ikke lyst til...

er det her et emne nogle af jer har snakket om før???

er lidt nysgerrig, for jeg blev da paf dengang jeg så mit trøsteindlæg til Kalaha var på forsiden af "avisen" her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Mikkelmusen

det er kun dem der er en del af gruppen der kan se juli07. Altså hvis du har tastet dit barns fødselsdato eller sat den som favorit. Sådan har jeg forstået det.

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

det er kun dem der er en del af gruppen der kan se juli07. Altså hvis du har tastet dit barns fødselsdato eller sat den som favorit. Sådan har jeg forstået det.

ok, for jeg var da noget træt af det...mener ikke lige mine personlige ting vedkommer hele verdenen

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

prøv lige at spørg henrik om det for jeg tror nok alle sammen kan se det.

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

jeg tror faktisk alle kan se det, for jeg får indlæg op om sen abort, og det er vist ikke en gruppe jeg har noget med at gøre

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Nej det er dem der har juli som favorit der kan se dem.. Nu har jeg jo ikke barn, men fået lov at blande mig alligevel og jeg kan se jeres tråde på forsiden, da jeg har jer liggende som min favorit eller hvad det nu hedder...

Ved ikke om I forstår, men jeg har aug06, juli07, kageklubben, baby.dk, oef, kuturellen som tilvalgte og alle andre tråde ser jeg aldrig en dyt af...

Anmeld

15. januar 2010

BK

Jeg tror altså også at det kun er hvis man har juli som farvorit man kan se det, for ellers er alle andre mødregrupper godt nok døde kan nemlig ikke se nogen af dem på forsiden...

Anmeld

15. januar 2010

Lise

Mødregrupperne kan kun ses på forsiden hvis man vælger den som favorit.

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Klock skriver:

Jeg tror altså også at det kun er hvis man har juli som farvorit man kan se det, for ellers er alle andre mødregrupper godt nok døde kan nemlig ikke se nogen af dem på forsiden...

Jeg mener bestemt at du skal have fravalgt dem eller vil de være fremme..

Anmeld

15. januar 2010

BK

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.