så er der virkelig weekend...og jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Loggidut

er nu den lykkelige ejer af en vaskeægte røremaskine...yipiiiiiiiiiii

Jeg havde en gammel svend af en røremaskine, som jeg arvede fra min mor, den har fungeret perfekt, og har dælme kørt nogle kilo dej igennem, men den larmede så voldsomt at man skulle tro det var løgn.

Michael har øffet om ange gange at jeg larmede med min røremaskine, og om jeg ikke kunne begrænse mit brug af den, men æhhhhh...jeg bager jo konstant, og den har virkelig drønet rundt i døgndrift.

Nu har Michael så kigget på internettet i de sidste dage, efter  en røremaskine til mig, og endelig fik jeg en sedel i hånden over dem han selv mente var bedst...men hvad ved mænd???

Så i dag fik jeg sgu bilen, og blev bedt om at dræne ud og finde mig en maskine, som jeg kunne bruge...og vupti, var jeg 2700 kroner fattigere...og det var endda med 50% rabat!

Jeg er nu skide fattig, men til gengæld den lykkelige ejer af en maskine, som bare kan røre mig alt muligt mærkelig...

Så underlig som jeg er, så påbegynder jeg at lave småkager her i weekenden, vaniljekranse, og pebernødder...lol, og jeg har fandme lige lagt julebagningen på hylden, men se nu har jeg en maskine som kan forme mine kager, og det skal sgu prøves!

hæ hæ....jeg er så fucked up i hjernen!

Tror også lige jeg bakser et par friskbagte franskbrød sammen i morgentidligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Siber

Den må jeg vidst lige høre lidt nærmere om. Jeg bager også en del, vi kan jo ikke undvære det danske rugbrød!

Knus

og nu til et sprøgsmål som ikke lyder så kårnflækker agtig. Hvad bruger man ellers en røremaskine til? altså hvad er det den gør som jeg så slipper for at gøre? ælte dejen eller?

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

ahh hvor fedt, jeg fik ny sidste år og det er bare guld værd, især når man bager meget. Hva er det for en maskine du har fået dig??

Detbliver da for lækkert, bliver jo helt misundelig

Ja da gang i en gang dej til boller eller franskbrød til i morgen tidlig, så bare kold hæv det i køleskabet, ejj får jo helt lyst til at bage nu så der er noget lækkert til i morgen tidlig, men orker det sgu ikke lige. Kan du ikke lige gøre det for mig, hvis du bare er her ved 9 tiden med dejen så bager jeg det selv

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

Siber skriver:

Den må jeg vidst lige høre lidt nærmere om. Jeg bager også en del, vi kan jo ikke undvære det danske rugbrød!

Knus

og nu til et sprøgsmål som ikke lyder så kårnflækker agtig. Hvad bruger man ellers en røremaskine til? altså hvad er det den gør som jeg så slipper for at gøre? ælte dejen eller?

Nu skal jeg sætte dig ind i livets mysterier...

sådan et svin sørger for du ikke får fingrene ned i noget snasket dej, den ælter mens den står der og røre...når jeg skal komme lidt mere mel i min dej, smider jeg det ned mens maskinen bare drøner derud af...

jeg kan jo sætte mig og fodre børn, og læse en bog eller hvad jeg vil, mens dejen bliver rørt!

det er det den gør!

desuden er der kødhakker med til den her, så nu kan jeg også drøne min dej ud i pæn form, så mine småkager ligner noget bageren har haft med at gøre!

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

mortil4 skriver:

ahh hvor fedt, jeg fik ny sidste år og det er bare guld værd, især når man bager meget. Hva er det for en maskine du har fået dig??

Detbliver da for lækkert, bliver jo helt misundelig

Ja da gang i en gang dej til boller eller franskbrød til i morgen tidlig, så bare kold hæv det i køleskabet, ejj får jo helt lyst til at bage nu så der er noget lækkert til i morgen tidlig, men orker det sgu ikke lige. Kan du ikke lige gøre det for mig, hvis du bare er her ved 9 tiden med dejen så bager jeg det selv

Kenwood...skal bare lige finde ud af hvor jeg køber løsdele til den, for her kan man købe en lille hakkemaskine til...

Anmeld

15. januar 2010

Siber

Loggidut skriver:

Nu skal jeg sætte dig ind i livets mysterier...

sådan et svin sørger for du ikke får fingrene ned i noget snasket dej, den ælter mens den står der og røre...når jeg skal komme lidt mere mel i min dej, smider jeg det ned mens maskinen bare drøner derud af...

jeg kan jo sætte mig og fodre børn, og læse en bog eller hvad jeg vil, mens dejen bliver rørt!

det er det den gør!

desuden er der kødhakker med til den her, så nu kan jeg også drøne min dej ud i pæn form, så mine småkager ligner noget bageren har haft med at gøre!

Hey hey sådan en må jeg da have! ja den må jeg da ha!

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

Siber skriver:

Hey hey sådan en må jeg da have! ja den må jeg da ha!

elgiganten!!!!

Gud har opfundet den butik...

og mig elskede han en del mere, for han gav min bror job derude....bror i Elgiganten = god rabat...

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

Loggidut skriver:

Kenwood...skal bare lige finde ud af hvor jeg køber løsdele til den, for her kan man købe en lille hakkemaskine til...

er det så nu jeg skal fortælle dig at jeg har den samme maskine med hakker og hele svineriet stående her ude i skabet og jeg gav bestemt ikke 2700 kr for min, købte den i elgiganten til 1800 kr (på bud) hvor der er pølsestopper,hakker, blender, dejkrog, kagespartel, piskeris og 2 røreskåle med til.

Mener bestemt de har den til den pris endnu.

Men det er en super god maskine, er sikker på du bliver glad for din, det er jeg i hvertfald for min

Anmeld

15. januar 2010

..

Tillykke med den

- godt jeg er på kulhydratfattig kur, ellers havde jeg også købt sådan en fætter for de penge jeg ikke har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.