er nu den lykkelige ejer af en vaskeægte røremaskine...yipiiiiiiiiiii
Jeg havde en gammel svend af en røremaskine, som jeg arvede fra min mor, den har fungeret perfekt, og har dælme kørt nogle kilo dej igennem, men den larmede så voldsomt at man skulle tro det var løgn.
Michael har øffet om ange gange at jeg larmede med min røremaskine, og om jeg ikke kunne begrænse mit brug af den, men æhhhhh...jeg bager jo konstant, og den har virkelig drønet rundt i døgndrift.
Nu har Michael så kigget på internettet i de sidste dage, efter en røremaskine til mig, og endelig fik jeg en sedel i hånden over dem han selv mente var bedst...men hvad ved mænd???
Så i dag fik jeg sgu bilen, og blev bedt om at dræne ud og finde mig en maskine, som jeg kunne bruge...og vupti, var jeg 2700 kroner fattigere...og det var endda med 50% rabat!
Jeg er nu skide fattig, men til gengæld den lykkelige ejer af en maskine, som bare kan røre mig alt muligt mærkelig...
Så underlig som jeg er, så påbegynder jeg at lave småkager her i weekenden, vaniljekranse, og pebernødder...lol, og jeg har fandme lige lagt julebagningen på hylden, men se nu har jeg en maskine som kan forme mine kager, og det skal sgu prøves!
hæ hæ....jeg er så fucked up i hjernen!
Tror også lige jeg bakser et par friskbagte franskbrød sammen i morgentidligt!