hmm spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Helle30

Nå, jeg er vist lidt sen til at svare, ser jeg, men vil bare lige fortælle, at trætheden er det eneste "symptom" jeg har haft med både Sofie og Louise. Til gengæld var jeg også kronisk træt i 3 mdr. begge gange. Tror sgu også, jeg har gættet dig. Tillykke! smukke!

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Tynen

Marco2 skriver:

Nej, tror der lå mere bag spørgsmålet om et puslebord... det var vist ikke bare til når man engang......

AG

Hvis det da er hende.. (Selvom det der "hehe" er svar nok for mig)

Hvis det ikke er hende gætter jeg på en der skriver Hmrf.. (Eller lignende) og læser Ude&Hjemme

Anmeld

16. januar 2010

Loggidut

Tynen skriver:

Hvis det ikke er hende gætter jeg på en der skriver Hmrf.. (Eller lignende) og læser Ude&Hjemme

er du da preg igen Tynen?

det plejer da at være dig der gør de ting!!!

Anmeld

16. januar 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

tror også det der he he var RET afslørende:-)

Tror nu også jeg har en fin ide om hvem det er, og ja, så er det da vist gået pææænt hurtigt:-)

Anmeld

16. januar 2010

Lene76

hehe Vil lige sende et bette tillykke

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Der var måske også nogen der så en bette "ano-brøler" på Øffen igår? Eller hvor det nu var (det var i hvert fald på forsiden).

Anmeld

16. januar 2010

Muffinmus

Lise skriver:

Der var måske også nogen der så en bette "ano-brøler" på Øffen igår? Eller hvor det nu var (det var i hvert fald på forsiden).

nope..hvad var det?

Anmeld

16. januar 2010

Lise

MariaE skriver:

nope..hvad var det?

Tror det er rettet eller slettet - kan ikke finde det igen... Der var bare en (herinde fra) der spurgte til hvornår man fortalte om preggyness til familien (tror jeg nok), som troede hun var ano - og det var hun så ikke alligevel

Anmeld

16. januar 2010

BellaT

Tillykke! Jeg har også en bette mistanke, he he.

Og ja, træthed er meget normalt i starten og også nogle gange igennem hele graviditeten.

fra Helle som idag er halvvejs!! 20+0!

Anmeld

16. januar 2010

BK

Lise skriver:

Tror det er rettet eller slettet - kan ikke finde det igen... Der var bare en (herinde fra) der spurgte til hvornår man fortalte om preggyness til familien (tror jeg nok), som troede hun var ano - og det var hun så ikke alligevel

Prøv at gå ind under Fødsel find indlæg om "bristede du?" side 5 cirka i midten... 

Er det hende i tænker på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.