Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: måske.. testen er svag positiv..
måske.. testen er svag positiv..
Tillykke
En streg er en streg jo..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lise skriver: Tillykke En streg er en streg jo..
Anonym skriver: jamen kan den ikke vise falsk??
jamen kan den ikke vise falsk??
Tror kun det er hvis man er på nogen hormoner eller sånt. Har du kun taget én test?
Lise skriver: Tror kun det er hvis man er på nogen hormoner eller sånt. Har du kun taget én test?
Anonym skriver: har taget 4...
har taget 4...
Fire positive tests?
Endnu en gang tillykke
Er du glad?
Lise skriver: Fire positive tests? Endnu en gang tillykke Er du glad?
Anonym skriver: jamen den er bare ik så tydelig som kontrol stregen..hmm. er mega glad... hvis det altså er rigtigt...skal til lægen onsdag.... der er længe til
jamen den er bare ik så tydelig som kontrol stregen..hmm. er mega glad... hvis det altså er rigtigt...skal til lægen onsdag.... der er længe til
Hvorfor skulle det ikke være rigtigt?
Hvor langt "over tid" er du? Mine de første tests begge gange var helt vildt svage ... men de blev lidt tydeligere for hver dag der gik..
Lise skriver: Hvorfor skulle det ikke være rigtigt? Hvor langt "over tid" er du? Mine de første tests begge gange var helt vildt svage ... men de blev lidt tydeligere for hver dag der gik..
ha ha....jeg kan kun sige tillykke...den er med garanti god nok.
mener en herfra engang skrev at den kun kunne vise positiv hvis der var et eller andet graviditets-homon i kroppen
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128