Try outs til heppekor for Mia Maia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Vial

Jeg har i anledningen lavet et haiku digt til din slimhinde:

Du er sej, du er

tyk, så sug det æg til dig, begrav

det dybt  lad det gro..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

MM1987

KaMa skriver:

Jeg har i anledningen lavet et haiku digt til din slimhinde:

Du er sej, du er

tyk, så sug det æg til dig, begrav

det dybt  lad det gro..

Nøj - det er altså smukt...

Jeg har lige læst i min nuerhverede bog politikens store graviditetsbog at den vokser til 6-7 mm - min var altså 9 mm, så er lige lidt oven på...

Lad KaMa's pomfrit være stor og flot

lad hende se det lille hjerte blinke

så har hun det godt

og håber sygeplejerskerne er flinke...

Ja - det er min debut så....

Anmeld

16. januar 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Nøj - det er altså smukt...

Jeg har lige læst i min nuerhverede bog politikens store graviditetsbog at den vokser til 6-7 mm - min var altså 9 mm, så er lige lidt oven på...

Lad KaMa's pomfrit være stor og flot

lad hende se det lille hjerte blinke

så har hun det godt

og håber sygeplejerskerne er flinke...

Ja - det er min debut så....

Som det nok også tydeligt fremgik, så var det også min debut med det digt. Har dog planer om nu at oprette en side her på Nettet, hvor jeg vil lave lejligheds-haiku-digte.

Synes dit digt var smukt. Er sikker på, at det giver god karma og gode vibes her på mandag kl. 1030

Fedt, at din slimhinde er tyk og fed. Så den kan suuuuge det lille æg til sig.

<-- æg der bliver suget ind i slimhinde.

Anmeld

16. januar 2010

Sofiedk

Det bliver simpelthen så spændende og håber så meget på en positiv blodprøve til dig - hepper helt vildt på din fine tykke livmoder

Faldt lige over dette på nettet og tænkte på dig Det må da være dig der laver det samme trick ...

"Hej
Jeg er blevet insemineret 2 gange, ivf 1 gang. jeg havde hhv. 2 og 3 modnede æg ved inseminationerne, men jeg blev ikke gravid nogen af gangene. Den tredje gang, jeg skulle insemineres udviklede jeg så mange æg (5), at de ikke ville inseminere - de må vist ikke med så mange æg - så vi konverterede processen til ivf, så jeg fik taget alle æggene ud, befrugtet dem i reagensglas og lagt 1 befrugtet æg op. Og det lykkedes!:-)

Rigtig meget held og lykke til dig! :-)

kh Mille (16+1)"

Anmeld

17. januar 2010

memuffin

Hi-hi...tak...

Tror måske man skulle installere et heppekor ude på fertilitetsklinikken...

Smider squ et brev i ris og ros postkassen, og skriver jeg allerede har et ved hånden...

go ide

er der ikke noget med at hvis man griner lige efter samleje (eller insaminering er chancen for at blive gravid større) så det kunne være det ville hjælpe...

glæder mig til at høre om to streger eller en posetiv blodprøve

jannie

Anmeld

17. januar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Det bliver simpelthen så spændende og håber så meget på en positiv blodprøve til dig - hepper helt vildt på din fine tykke livmoder

Faldt lige over dette på nettet og tænkte på dig Det må da være dig der laver det samme trick ...

"Hej
Jeg er blevet insemineret 2 gange, ivf 1 gang. jeg havde hhv. 2 og 3 modnede æg ved inseminationerne, men jeg blev ikke gravid nogen af gangene. Den tredje gang, jeg skulle insemineres udviklede jeg så mange æg (5), at de ikke ville inseminere - de må vist ikke med så mange æg - så vi konverterede processen til ivf, så jeg fik taget alle æggene ud, befrugtet dem i reagensglas og lagt 1 befrugtet æg op. Og det lykkedes!:-)

Rigtig meget held og lykke til dig! :-)

kh Mille (16+1)"

Ja, hvor dejligt med en succes historie - tak fordi du lige gav den videre...

Synes det er rigtig spændende med os to...håber det det er vores tur så vi sammen kan smutte over i mødergruppen for 3. kvartal 2010...

Ahh...det er en dejlig tanke...

Anmeld

18. januar 2010

Sofiedk

Jeg kom sådan til at tænke på dig da jeg læste den og tænkte, at det da virkelig er det bedste man kan forestille sig alt det her mas kan ende med

Puh ... Jeg skal jo teste imorgen om en uge og jeg kan slet ikke overskue det, synes på ingen måde jeg har nogle symptomer, kan mærke mit underliv murrer ligesom sidste måned, men det er også det. Jeg er stoppet med at ligge mærke til kvalme, da jeg er ret sikker på jeg kan gøre mig selv vanvittig af at spekulere på om det er pga en graviditet

Ja vores små kære livmodere må altså lige tage sig sammen og forstå at tiden altså er kommet til dem og det nu er deres tur til at tage imod det fine lille æg der skal blive til en stooor mave

Hvordan går det med dig og din spænding?

Anmeld

18. januar 2010

Ranarupta

Ja, selvfølgelig skal der heppes!

Hissa-hussa-hejsa-sa,
Nu skal ægget blive der! 

Krydser fingre i stor stil og hepper lidt ekstra!

Hep! Karina 

Anmeld

18. januar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jeg kom sådan til at tænke på dig da jeg læste den og tænkte, at det da virkelig er det bedste man kan forestille sig alt det her mas kan ende med

Puh ... Jeg skal jo teste imorgen om en uge og jeg kan slet ikke overskue det, synes på ingen måde jeg har nogle symptomer, kan mærke mit underliv murrer ligesom sidste måned, men det er også det. Jeg er stoppet med at ligge mærke til kvalme, da jeg er ret sikker på jeg kan gøre mig selv vanvittig af at spekulere på om det er pga en graviditet

Ja vores små kære livmodere må altså lige tage sig sammen og forstå at tiden altså er kommet til dem og det nu er deres tur til at tage imod det fine lille æg der skal blive til en stooor mave

Hvordan går det med dig og din spænding?

Det ville være perfekt hvis det lykkedes nu...

Jeg er faktisk ikke begyndt at tænke så meget på det endnu, tror ikke jeg helt er kommet mig over alt det der skete i sidste uge, det gik lidt stærkt...

Det er en mærkelig fornemmelse, og jeg skal lige huske at sige til mig selv at jeg har et befrugtet æg i min livmoder...

Jeg synes jeg har læst det først er i slutningen af 3. uge at det sætter sig fast, så det er nok først der jeg tænker på det...

Nej det er nok en god ide, ikke at tænke alt for meget over symptomer, men fortsat være positiv....det er ikke nemt...

Du behøves jo ikke at kunne mærke noget så tidligt...

Vi ... 

God dag til dig..

Anmeld

18. januar 2010

MM1987

Ranarupta skriver:

Ja, selvfølgelig skal der heppes!

Hissa-hussa-hejsa-sa,
Nu skal ægget blive der! 

Krydser fingre i stor stil og hepper lidt ekstra!

Hep! Karina 

Tak...jeg er sikker på det virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.