Sofiekdk skriver:
Jeg kom sådan til at tænke på dig da jeg læste den og tænkte, at det da virkelig er det bedste man kan forestille sig alt det her mas kan ende med 
Puh ... Jeg skal jo teste imorgen om en uge og jeg kan slet ikke overskue det, synes på ingen måde jeg har nogle symptomer, kan mærke mit underliv murrer ligesom sidste måned, men det er også det. Jeg er stoppet med at ligge mærke til kvalme, da jeg er ret sikker på jeg kan gøre mig selv vanvittig af at spekulere på om det er pga en graviditet 
Ja vores små kære livmodere må altså lige tage sig sammen og forstå at tiden altså er kommet til dem og det nu er deres tur til at tage imod det fine lille æg der skal blive til en stooor mave 
Hvordan går det med dig og din spænding?
Det ville være perfekt hvis det lykkedes nu...
Jeg er faktisk ikke begyndt at tænke så meget på det endnu, tror ikke jeg helt er kommet mig over alt det der skete i sidste uge, det gik lidt stærkt...
Det er en mærkelig fornemmelse, og jeg skal lige huske at sige til mig selv at jeg har et befrugtet æg i min livmoder...
Jeg synes jeg har læst det først er i slutningen af 3. uge at det sætter sig fast, så det er nok først der jeg tænker på det...
Nej det er nok en god ide, ikke at tænke alt for meget over symptomer, men fortsat være positiv....det er ikke nemt...
Du behøves jo ikke at kunne mærke noget så tidligt...
Vi
...
God dag til dig..
Anmeld