Try outs til heppekor for Mia Maia!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

karina1980

hvor spændende,  håber at det lykkes med bravour

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

mini1977

Iiih, hvor er det gode nyheder Ny krydser jeg alt hvad der krydses kan de næste par uger for dig

Anmeld

16. januar 2010

Michael healer

Tjuhl skriver:

Imorgen er en rigtig stor dag og jeg håber der er flere der vil være med til at heppe på Mia Maias æg

jeg håber alting går godt og at I om små fjorten dages tid står med to fine tydelige streger

Du har været helt vildt MEGA sej med en surprise IVF tur, og din beretning om oplevelsen har betydet utrolig meget for mig - og helt sikkert også for andre

jeg håber simpelthen så meget, at imorgen er sidste gang du skal se Randi - på den gode måde

held og lykke og rigtig rigtig megt graviditetsstøv pustes afsted herfra

ok jeg vil da også gerne være med til at  for at det lykkes

Go Mia Maia  Go Mia Maia Go Mia Maia yeah  hep hep hep

Michael

Anmeld

16. januar 2010

MM1987

Så er der lige en opdatering mere...

Vi er nu hjemme fra sygehuset igen - der var et æg, men det er jo også nok...

Det er meget mærkeligt ikke at skulle være bekymret mere, nu kan vi bare vente...

D. 1/2 skal jeg så have taget blodprøve - nu håber jeg jo så bare at det var det...

Igen igen igen - 1000 tak for støtten, det kan ikke siges nok...

Anmeld

16. januar 2010

oo

Mia Maia skriver:

Det er meget mærkeligt ikke at skulle være bekymret mere, nu kan vi bare vente...

D. 1/2 skal jeg så have taget blodprøve - nu håber jeg jo så bare at det var det...

ih hvor er det dejligt! og det mest syrede er, at du faktisk ER gravid nu dit æg er befrugtet og har delt sig, det skal "bare" sætte sig fast

hold op jeg kan ikke vente til det blir februar nu!!!

Anmeld

16. januar 2010

Vial

Jubii jubii jubii - hvor er jeg bare glad på jeres vegne. Så håber vi på at blodprøven bare viser et knald hamrende højt hcg. Knus fra mig, der lige har hørt fra dum kosmetolog. Dvs hun har betroet min søster, at jeg venter trillinger - hun siger hun er synsk! Pis at lukke ud ik!! Godt alt bliver afklaret på mandag :-)

Anmeld

16. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ih hvor er det dejligt! og det mest syrede er, at du faktisk ER gravid nu dit æg er befrugtet og har delt sig, det skal "bare" sætte sig fast

hold op jeg kan ikke vente til det blir februar nu!!!

Orh, det må dy slet ikke sige, men det er jo rigtigt...

Ja det skal "bare" sætte sig fats - orh hvor jeg dog håber at det gør det...

Ja det bliver en god måned, jeg får forhåbentligt en positiv test og i skal igang - det bliver spændende, håber virkelig du får samme gode oplevelse...

16 dage ...

Det er slet ikke til at forstå at der nu er næsten 40% chance for at blive gravid...

Anmeld

16. januar 2010

MM1987

KaMa skriver:

Jubii jubii jubii - hvor er jeg bare glad på jeres vegne. Så håber vi på at blodprøven bare viser et knald hamrende højt hcg. Knus fra mig, der lige har hørt fra dum kosmetolog. Dvs hun har betroet min søster, at jeg venter trillinger - hun siger hun er synsk! Pis at lukke ud ik!! Godt alt bliver afklaret på mandag :-)

Ja det håber jeg godt nok også...

Satser på kvalme og ømme bryster om en uges tid - og så en positiv blodprøve...

Hun er da lidt af en dum gås (ja undskyld) - glæder mig meget til at høre fra dig mandag, det bliver rigtig spændende... for 1 sund lille baby...

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

Mia Maia skriver:

Ih hvor godt, 1 æg = 1 baby, ikke ?  Hepper så meget på det æg, nu sætter sig fast og at du for en hammerne positiv test

Krydser lige alt hvad vi kan, for jer

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

Jo, tak. Men skal dog ikke forelobig vaere gravid hvis jeg kan undgaa det

hay du skønne i det store land. Det er fordi der er kommet en ny i barnløshedsbehandlingsgruppen der hedder næsten det samme som dig.

Så jeg tror ikke det er dig de hepper på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.