DÅRLIGT 1. gangs indtryk af vuggestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Tut

Hej,

Noah skal starte i vuggestue d. 1/6.

Her til morgen ringede jeg ned for at høre om vi måtte komme forbi og sige hej, og lige se stedet.

Damen der tager telefonen taler dårligt dansk og jeg har faktisk svært ved at forstå hende (jeg er ikke racist!) Jeg må sige min søns navn 3 gange inde hun fatter det, og jeg synes da ikke at "Noah Juul Viholt" er et svært navn.

Anyway, hun ledte og ledte efter hans papirer og sagde at dem kunne hun ikke finde, om jeg kunne ringe tilbage i morgen!

WHAT!!!! det er over 1 mdr. siden at jeg fik tildelt pladsen til ham, og der er under en måned til at han skal starte der.

Jeg har i forvejen et dårligt indtryk af institutionen - og dette hjælper bestemt ikke på det.

Heldigvis er han stadig skrevet op til de 2 institutioner som vi har ønsket til ham, så vi kan jo bare håbe at han får en plads i en af dem a.s.a.p.

Skulle lige lukke det ud, og have lidt luft.

(H) Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Loggidut

jeps....det er træls tut...men måske skulle du ned og møde dem...sådan f2f

jeg kan godt se det virker uorganiseret når de ikke kan finde ham i papirene...bare de kan finde ham når han begynder dernede! Så han ikke ligger og roder runde et eller andet sted...lol...

aj tag hen og snak med dem...og vurder hvad du ser

men det er godt nok træls!

Anmeld

5. maj 2008

LouiseViola

Jep giver Loggi helt ret!
Det er altid bedst at vurdere når man er et sted, om det er et godt sted for ens barn. Det er også vigtigt med kemien, passer den med dig, og de pægagoer som er på stuen?
Pyha kan godt forstå du er frustreret, det er jo din guldklump det drejer sig om!
Håber de finder ham i papirene, det lyder lidt underligt, at han sådan er væk?
Kærlig hilsen
Louise (som sveder i varmen - det er dejligt!)

Anmeld

5. maj 2008

bette

først vil jeg lige sige at jeg heller ikke er rasist men helt ærligt så ville jeg godt nok fortrække at mit barn kunne forstå hva pædagoen sagde.. og selvfølgelig omvendt eller er det helt hen i vejret.. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.