overvejer at holde en tale til vores bryllup (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Siber

men men hvordan skal jeg gribe det an? er der nogen her der er gode taler? eller har et par fif eller ideer til den røde tråd? har nogen gode digte eller andet?

Jeg er den største tudeprinsesse, så jeg ved ikke om jeg kan, men vil vel egentlig gerne!

Hjælp mig skønne mødre!

Kh Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Rasmine

Siber skriver:

men men hvordan skal jeg gribe det an? er der nogen her der er gode taler? eller har et par fif eller ideer til den røde tråd? har nogen gode digte eller andet?

Jeg er den største tudeprinsesse, så jeg ved ikke om jeg kan, men vil vel egentlig gerne!

Hjælp mig skønne mødre!

Kh Siber

ÅHA, Siber.
Tu-ude fjæ-æs, ligesom mig selv. :P
Derfor kan jeg sgu ikke gøre det.
Er en super taler ellers, men når det kommer til noget SÅ personligt ville jeg bryde hulkende sammen.

Men sæt dig ned, lav en brainstorm. Hvad vil du sige? Om hvad?
Skriv det hele ned, og langsomt former der sig et mønster.
Du kunne evt. hyre en "professionel taler".
Som krydrer det med lidt sjov?

Anmeld

5. maj 2008

Lene76

prøv at kigge inde på bryllupsklar..... de "plejer" at ha en masse ideer både til tale og alt det andet man ska bruge til sit bryllup:D men uha jeg ku ik holde tale for som mette osse siger ja så vil jeg osse stor tude når det er noget så personligt.....så jeg droppede det, men min dejlige mand havde skrevet en tale på 5 a4 sider om alt mulig så alles vores gæster sad og tudede hehe....:'(:D glæd jeg det er bare så stort, næsten ligeså stort som det at få barn :D Knus fra Lene

Anmeld

5. maj 2008

Nadi

Jeg vil ikke holde en tale til vores bryllup af den grund at jeg også simpelthen bare er den største tudeprinsesse :'( Men jeg vil derimod få en til at komme og synge "vores sange" fra mig til ham i kirken. -Nadia

Anmeld

5. maj 2008

bette

jeg kunne heller ikke holde tale.. puha det er jeg bare ik god til... ender bare med at ligne en tomat som hulker.. haha men det viste min mand godt..
har dog planlagt at når vi holder stor bryllups dag en gang.. så vil jeg overraske ham med at holde en tale.. tomat eller ej.. hehe:P
føler sku jeg skylder ham det.

men jeg skrev tilgengæld 5 sider computerskrevet til ham.. med alt fra start til nu af vores forhold.. og så vedlagde jeg et digt jeg selv har skrevet.. :-)

Anmeld

5. maj 2008

bette

Siber skriver:

Hjælp mig skønne mødre!

Kh Siber

har et mega sødt digt.. skal lige se om jeg kan finde det i min digtsamling...

Anmeld

5. maj 2008

bette

argh kan ikke finde det.. pis altså.. hmm.,. nå men jeg har rigtig mange ser lige om der er andre søde...

skal det rime?

Anmeld

5. maj 2008

bette

haah sååå fandt jeg den.. her kommer den:

mit hjerte

så tag mit hjerte i dine hænder,
men tagd et varsomt og tag det blidt.
Det røde hjerte - nu er det dit!
Det slår så roligt, det slår så dæmpet.
Det har elsket og det har lidt.
Nu er det stille, nu er det dit!
og det kan såres og det kan segne.
og det kan glemme og glemmer tit,
men glemmer aldrig at det er dit!

Anmeld

5. maj 2008

Nadi

Hvor er det et smukt digt!!

Puha, får da helt tåre i øjnene (læs JA jeg er en tudeprinsesse :$)

Anmeld

5. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Hvor er det et smukt digt!!

Puha, får da helt tåre i øjnene (læs JA jeg er en tudeprinsesse :$)

hehe hvor er du sød.. har sku mange digte efterhånden.. det her er dog ikke et jeg har lavet selv.. men synes også den er rigtig sød. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.