ku det være begyndende veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

luckas-mor

Caroline86 skriver:

tror også jeg ville ringe til fg, hvis jeg var dig, søde!

Nu har du jo haft smerter noget tid, så det kunne da godt være der er optakt til noget!?

knus

jeg snakkede med en jdm på fg igår og hun mente a alle de hvis det så blir ''mavekramper'' jeg havde var plukveer..
det stikker ''kun'' i lysken lige nu så jeg tror jeg vil t og gå i seng og hvis det sån blir mer reegelmæssigt så må jeg til a ta tid,,

eller ringe derind igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

luckas-mor

RikkeØ skriver:

Altså hvis smerterne holder pause er det højst sandsynlig "kun" plukveer.

Hvis det er rigtige nu-skal-jeg-altså-føde-veer må de ikke holde pause, men skal blive hyppigere.

okaii ja men de holdt ikk ret meget pause i omkring 3kvarter  men har derefter kun været der en gang i mellem, men dem i lysken har været der med 10-15 min imellem hele tiden,. i snart en time,, men vil prøve a ta nøjagtig tid på det hvis det fortsætter nu når jeg smutter i seng..

men tak for hjælpen

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
tasse skriver:

jeg snakkede med en jdm på fg igår og hun mente a alle de hvis det så blir ''mavekramper'' jeg havde var plukveer..
det stikker ''kun'' i lysken lige nu så jeg tror jeg vil t og gå i seng og hvis det sån blir mer reegelmæssigt så må jeg til a ta tid,,

eller ringe derind igen

det lyder meget fornuftigt

Kan jo også være det "bare" er plukkeveerne der begynder at bide lidt fra sig nu... der er jo ikke længe tilbage

Sov rigtig godt

knus

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

tasse skriver:

okaii ja men de holdt ikk ret meget pause i omkring 3kvarter  men har derefter kun været der en gang i mellem, men dem i lysken har været der med 10-15 min imellem hele tiden,. i snart en time,, men vil prøve a ta nøjagtig tid på det hvis det fortsætter nu når jeg smutter i seng..

men tak for hjælpen

Ja, det sikreste er at tage tid.

Hvis du kan falde i søvn og sove hele natten, var det nok ikke veer.

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

Sussie&Lilje skriver:

Ring hellere ja :-)

Da mine veer havde været i 4-5 timer var jeg ikke i tvivl om at det var ved at være igang  Synes jeg kunne mærke stor forskel på plukkeveer og rigtige veer, men det er jo ikke alle der kan ..

Vil lige sige at mine veer var ekstremt varierende der kunne gå op til 16 minutter imellem i starten men hellere ikke længere pauser end det ..

lige nu er det eneste der kommer med ''korte'' indtervaller de nivende fornemmelser i lysken,, men de andre kommer med store mellemrum lige nu,, vilprøve a ta tid på dem nu når jeg går i seng for at se om det er noget a ringe for.. har haft ondt i maven siden mandag eftermiddag og det mener læge og fg er plukveer pga det er ligesom en slags mavekrampesmerte.. men jeg ved det jo ikke hehe

min fætters kæreste ku slet ikk mærke forskell i starten da hun også havde haft en masse plukveer ..

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

RikkeØ skriver:

Ja, det sikreste er at tage tid.

Hvis du kan falde i søvn og sove hele natten, var det nok ikke veer.

ja vil jeg prøve a gøre

har nu ikk ku sove i 2nætter pga sån en murren i maven:s sov først lidt igår og har haft den følelse siden mandag eftermiddag puhh:s

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

Caroline86 skriver:

det lyder meget fornuftigt

Kan jo også være det "bare" er plukkeveerne der begynder at bide lidt fra sig nu... der er jo ikke længe tilbage

Sov rigtig godt

knus

jaa:O)

vil prøve a se om jeg kan sove

godnat og sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.