ku det være begyndende veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.753 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

luckas-mor

ja som overskriften?

spørger nok lidt dumt men det er fordi jeg hele dagen har haft kraftige ''nivende'' smerter i min  jah pige/dame ting..
og de har været kommet med mellemrum og nu er det som om de holder en ''pause''. det startede ved middags tid men kom med jævne mellemrum her i aften..
det niver der hvor æggestokke m.m vil sidde og maven spænder meget og holder op igen ligesom ved plukveer..

men jah som jeg skrev nu holder de nærmest en pause alle de der nivende smerter aller nederst..

natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Loggidut

hvor langt er du henne?

Anmeld

14. januar 2010

4kløver

jeg syndes det er svært at sige.. Men kan fortælle da jeg fik veer var det hele vejen rundt der gjorde nas  men tag tid på dem  

Og held og lykke vis det er nu

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

Loggidut skriver:

hvor langt er du henne?

jamen jeg er ''kun'' 35+3 efter scanningen
men efter sidste mens. sku jeg være i 37+3

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

4kløver skriver:

jeg syndes det er svært at sige.. Men kan fortælle da jeg fik veer var det hele vejen rundt der gjorde nas  men tag tid på dem  

Og held og lykke vis det er nu

jahh jeg har så haft mavekrampelign smerter i maven siden mandag men idag niver det også ,,:s

Anmeld

14. januar 2010

4kløver

tasse skriver:

jahh jeg har så haft mavekrampelign smerter i maven siden mandag men idag niver det også ,,:s

prøv at ring på fødegang de vil altid gerne hjælpe..  som min jm altid sagde heller en gang for meget ind en gang for lidt

Anmeld

14. januar 2010

luckas-mor

4kløver skriver:

prøv at ring på fødegang de vil altid gerne hjælpe..  som min jm altid sagde heller en gang for meget ind en gang for lidt

jae,,, er self rigtig nok

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
tasse skriver:

jae,,, er self rigtig nok

tror også jeg ville ringe til fg, hvis jeg var dig, søde!

Nu har du jo haft smerter noget tid, så det kunne da godt være der er optakt til noget!?

knus

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Altså hvis smerterne holder pause er det højst sandsynlig "kun" plukveer.

Hvis det er rigtige nu-skal-jeg-altså-føde-veer må de ikke holde pause, men skal blive hyppigere.

Anmeld

14. januar 2010

Ox.

Ring hellere ja :-)

Da mine veer havde været i 4-5 timer var jeg ikke i tvivl om at det var ved at være igang  Synes jeg kunne mærke stor forskel på plukkeveer og rigtige veer, men det er jo ikke alle der kan ..

Vil lige sige at mine veer var ekstremt varierende der kunne gå op til 16 minutter imellem i starten men hellere ikke længere pauser end det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.