Jeg burde svare hver enkelte af jer, for i har da nogle fede nyheder allesammen...ha ha...
stort tillykke til de vordende mødre...sig mig en gang, er det hele 3 jeg kan tælle? Og for fanden Linemus...hvor finder i så stor en bil henne, låååååål....og kun en, ja ja...det sagde du sikkert også da du blev gravid med tøserne!
shit, det her er stort...for der er jo også kommet mange nye til, altså bebser!
Nå hvad jeg har lavet...der er forhåbentlig forskel på at få udrettet noget, så så bare lave noget...ik...for ellers ryger jeg ned med dumpekaraktere, for jeg har intet præsteret...seriøst!
Jeg har passet mit job, sådan virkelig til ug+, og fik en seriøs flot udtalelse i et privat brev her til jul, sammen med en kanon flot gave (Stelton vase og 2 fyrfadsstager) Og så lige med noten at de håbede på et mangeårigt samarbejde med mig...så det var jo vildt kanon...
Så havde vi så jordens sjoveste julefrokost...den bør ikke beskrives, men skulle bare opleves! Men lad os bare sige at Michael og jeg sjældent har været så fulde med nogle af vores chefer...lol...de drak sgu manden totalt i hegnet!
Så enden på den fest blev at Michael stod og krammede min boss, Gitte farvel, og takkede for en dejlig aften...lol...det har han sgu aldrig gjort før i hans liv!
Nå så er der veninden ...hende med maveoperationen...hun har fået fyr på, og er helt ved siden af sig selv...der er sgu en del der skal beabejdes når hun nu har taget hul på livet igen!
Landlig fyr, ham der troppede op til sloggifesten for et par år siden...som nogen nok husker, han skal så igennem samme procedure nu, og skal maveopereres her i foråret, eller til sommer, så Michael fungere som ven/transport for ham, mens han render til formøder i Aarhus...det glæder jeg mig voldsomt til!
Så er der...bum bum...lad mig se, en gammel veninde af mig, som skal føde nu her til marts, deres første barn, som de har arbejdet på, nu i 20 år...det er monster spænding.
Og så den lille Tif
, hun er sgu er kapitel for sig selv...lille lommelort!
Hun er som man kan forvente, en vaskeægte bestemmertype, som kun vil det hun har sat sig for, og så vil hun selv!
Hun vil alt andet end at lave noget på toilettet...der sidder man da bare og hyggesnakker med sin mor, så rejser man sig, får ble på, og skider i den...men til gengæld er sutten jo så droppet.
Hun elsker Iceage, hvilket resulterede i en juleaften foran tvét for hendes vedkommende.
Hun sled det videobånd op som hun havde fået af vores kammerat, og derfor bestemte "mosteren" sig for at give hende filmene på DVD i julegave...lol, da hun så dem, så sluttede alt spænding, hun satte promte bagdelen i sofaen, og komanderede faderen igang med at sætte den på, og så sad hun ellers der, mens vi andre tiggede hende om at åbne hendes pakker...men nej tak, hun havde fået lige det hun ønskede sig, så resten var totalt ligegyldigt..ja ja...sådan kan en juleaften da også gå!
men ellers er det stædighed til yderste grænse...så meget at vi kan komme op og toppes over en skide mandarin...suuuuk!
Sproget kan da vist blive bedre hos hende, men det kommer jo nok, det er mest bondesprog der kommer ud af hende!
Christian er total fætter tryllesjov, han tryller med kort så vandet driver af os...og jeg kan love for jeg er blevet taget ved næsen flere gange...skal lige prøve at se om jeg kan finde noget med ham på youtube, han har smidt ud....
http://www.youtube.com/watch?v=FUKlfqucUJg&feature=channel
ja ja...jeg bliver sgu ihvertfald tit snydt!
Så går ham med reklamer...og det koster jo så også mor her nogle timer, af og til, men det skal der vel til!
Vi var til møde på hans skole i går, og han er klart eliten i klassen, problemet er bare han er doven som en køter, og ikke laver det han skal...nok mest fordi det keder ham, men et par 12 taller har han da slæbt sjem for nylig...
nu skal han konfirmeres til foråret, så han er heller ikke helt lille mere!
Kasper...ja Kasper...guitar, kærste, kørekort, job, skole...så er han vist forklaret...mere er der ikke at sige om ham...lol, jeg ser ham når han skal spise, ellers ikke!
et billede af Tif...ja jeg kigger lige igen hvad jeg har