Tvillingerne uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

Jamen jeg er i uge 23 nu, så tror det er i den uge  Ja jeg må da lige have fat i dem, og høre hvad jeg skal gøre. Lød dog på hende som om det ikke gjorde forskel om de er enæggede eller ej, da de er i hver deres sæk - men hvad ved jeg

Godmorgen Smuksak

Må indrømme at jeg heller ikke kan finde ud af det.. lige meget hvor meget jeg læser om det.
Ved bare de siger det er meget mere kompliceret når det er enægget tvillinger end når det er tve ægget. Da der kun er den her ene moderkage de lever af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Malene84

Godmorgen smukke selv

hahaha... ja du har ret - blir sgu også helt rundforvirret af at læse om det hele tiden, sys alle bøgerne siger noget forskelligt, men det er nu mest det du siger der giver mening. Jeg vil da i hvert fald lige nævne det hos lægen på mandag

Anmeld

16. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Malene84 skriver:

Taaaak smukke  og ja... haha... størrelsen er for VILD... tænk lige hvordan jeg ender - shiiit. dobbeltseng for mig selv - tak

hihi jaaa. det må du, så smide kæresten i en anden seng ja, det blir lidt spændene at se, hvor stor den er til sidst

Anmeld

16. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

Godmorgen smukke selv

hahaha... ja du har ret - blir sgu også helt rundforvirret af at læse om det hele tiden, sys alle bøgerne siger noget forskelligt, men det er nu mest det du siger der giver mening. Jeg vil da i hvert fald lige nævne det hos lægen på mandag

Rund forvirret ja så er vi 2 hvordan kan man j´kun få 1% enægget tvillinger hmm lyder mærkeligt i mine øre.
Tjek det op med din læge.... så vi er sikker på at de 2 fodbold spiller bliver ved med at ha det godt

Pigerne mærkede dem sparke i går... hold op der blev fest... de syntes det var helt vildt.

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi jaaa. det må du, så smide kæresten i en anden seng ja, det blir lidt spændene at se, hvor stor den er til sidst

Er bare så glad for alle jeres/dine svar - tænkt at der er nogen der følger med  Betyder bare så meget for mig. TAAAAK!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.