Tvillingerne uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

HAHAHAHA.... SSSSHHHHHH, intet fjersyn her

Jannick var ved at omkomme over, at jeg lægger de her billeder ind hver uge (MÆND... Vor herre til hest...). Han kan slet ikke klare, at jeg lægger billeder ind af mig selv i undertøj der bare skriger MORMOR!!! Men altså for helved, det er jo det der er behageligt at have på. haha.

Og tak piger - ja nu er jeg nemlig stor efterhånden, super spændende

Griner... nej den er meget smuk
Hvor meget har du taget på indtil nu....? jeg har kun taget 2 kg på.
Med mine piger tog jeg 25 kg på hver gang men det tror jeg nu ikke jeg når denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Griner... nej den er meget smuk
Hvor meget har du taget på indtil nu....? jeg har kun taget 2 kg på.
Med mine piger tog jeg 25 kg på hver gang men det tror jeg nu ikke jeg når denne gang.

tror jeg nærmer mig de 7 kilo  aner ikke hvad der er normalt, må indrømme jeg ikke gør noget for ikke at tage på. Jeg spiser hvad jeg plejer, og sys ikke jeg spiser hverken mere eller mindre. Men sys det føles som mere end 7 kilo, jeg er begyndt at blive en smule besværet med at komme rundt, og især op ad mine trapper til 3. sal  skal til læge på mandag - der skal jeg måles og vejes. uuuhh.

Iøvrigt var jeg til UL i dag - der blev jeg scannet og de fulgte kurverne perfekt. Har så et barn på 561 og et på 545 gram  Hun løftede så sløret for, at der kan være en mulighed for enæggede, selvom de har sagt det modsatte - noget med om ægget delte sig tidligt, eller om det er to helt forskellige. Vi må vente med at se resultatet til de er her. hahah

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

tror jeg nærmer mig de 7 kilo  aner ikke hvad der er normalt, må indrømme jeg ikke gør noget for ikke at tage på. Jeg spiser hvad jeg plejer, og sys ikke jeg spiser hverken mere eller mindre. Men sys det føles som mere end 7 kilo, jeg er begyndt at blive en smule besværet med at komme rundt, og især op ad mine trapper til 3. sal  skal til læge på mandag - der skal jeg måles og vejes. uuuhh.

Iøvrigt var jeg til UL i dag - der blev jeg scannet og de fulgte kurverne perfekt. Har så et barn på 561 og et på 545 gram  Hun løftede så sløret for, at der kan være en mulighed for enæggede, selvom de har sagt det modsatte - noget med om ægget delte sig tidligt, eller om det er to helt forskellige. Vi må vente med at se resultatet til de er her. hahah

3 sal... pyyyyyha der er langt op og jeg tror ikke der bliver korte
Jeg bor i et plan ( heldigvis)
Unskyld jeg spørg men hvad er UL ??? Har jeg aldrig hørt før.
Enægget hmmm spændene
Mine er 70 % enægget ved jeg ikke lige hvordan de regner ud. Noget med sække og hinder ????

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

lillemunk skriver:

3 sal... pyyyyyha der er langt op og jeg tror ikke der bliver korte
Jeg bor i et plan ( heldigvis)
Unskyld jeg spørg men hvad er UL ??? Har jeg aldrig hørt før.
Enægget hmmm spændene
Mine er 70 % enægget ved jeg ikke lige hvordan de regner ud. Noget med sække og hinder ????

Hun løftede så sløret for, at der kan være en mulighed for enæggede, selvom de har sagt det modsatte - noget med om ægget delte sig tidligt, eller om det er to helt forskellige. Vi må vente med at se resultatet til de er her. hahah

Hmm søde... Sidder lige her og tænker... Så skal du jo tjekkes meget mere jeg går jo til scanning hver 14 dag pga enægget. der har noget at gøre med fostervands mænge og om den ene stjæler fra den anden, da der kun er en moderkage... Hmmm
Få det lige tjekket søde.

Anmeld

14. januar 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Hun løftede så sløret for, at der kan være en mulighed for enæggede, selvom de har sagt det modsatte - noget med om ægget delte sig tidligt, eller om det er to helt forskellige. Vi må vente med at se resultatet til de er her. hahah

Hmm søde... Sidder lige her og tænker... Så skal du jo tjekkes meget mere jeg går jo til scanning hver 14 dag pga enægget. der har noget at gøre med fostervands mænge og om den ene stjæler fra den anden, da der kun er en moderkage... Hmmm
Få det lige tjekket søde.

UL - ultralyd (selvom navnet for mig ingen mening gav, da jeg ikke fik lov til at lytte til nogen lyd overhoved). Jeg troede det der hvor de satte udstyr på ens mave og man skulle lytte til hjerte osv. hmmmmmm

Åh gid det var så vel - at man havde råd til et hus eller bare noget på første sal - snyyyd,

Ja... I know... har tænkt på det herhjemme, men hun sagde de lå  hver deres - og at "væggen" blæste frem og tilbage og at det var gode tegn fordi så var der nok vand til begge to

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Sikke fin den er.

Samme størrelse som min mave var da jeg havde termin, men der var jo også kun en enkel fodboldspiller derinde.

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

Malene84 skriver:

UL - ultralyd (selvom navnet for mig ingen mening gav, da jeg ikke fik lov til at lytte til nogen lyd overhoved). Jeg troede det der hvor de satte udstyr på ens mave og man skulle lytte til hjerte osv. hmmmmmm

Åh gid det var så vel - at man havde råd til et hus eller bare noget på første sal - snyyyd,

Ja... I know... har tænkt på det herhjemme, men hun sagde de lå  hver deres - og at "væggen" blæste frem og tilbage og at det var gode tegn fordi så var der nok vand til begge to

Jeg ville nu få det tjekket.... tænk på alle de scanninger du går glip af
Der må jo hurtigt kunne ske en ændring siden man går hver 14 dag.

Ul hvornår kommer man til den og hvor ?

Anmeld

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh malene, din mave blir bare flottere og flottere.. og større hehe.. super smuk altså ..

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Jeg ville nu få det tjekket.... tænk på alle de scanninger du går glip af
Der må jo hurtigt kunne ske en ændring siden man går hver 14 dag.

Ul hvornår kommer man til den og hvor ?

Jamen jeg er i uge 23 nu, så tror det er i den uge  Ja jeg må da lige have fat i dem, og høre hvad jeg skal gøre. Lød dog på hende som om det ikke gjorde forskel om de er enæggede eller ej, da de er i hver deres sæk - men hvad ved jeg

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ihh malene, din mave blir bare flottere og flottere.. og større hehe.. super smuk altså ..

Taaaak smukke  og ja... haha... størrelsen er for VILD... tænk lige hvordan jeg ender - shiiit. dobbeltseng for mig selv - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.