Dp start imorgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2008

Kristina V

8(8( Var egenligt gået i seng, men fik sådan en mave pine, så måtte lige komme ned til com og høre jer af... Min dejlige lille skat ska starte i Dp i morgen, og nu har jeg helt krise over det.. Dpen er mægtig sød og ved da det kommer til at gå godt, men shit maven og hovedet køre rundt... Ska selv starte på nyt arb på næste tirsdag så har kun 1 uge at køre hende ind.. Total mega krise her lige nu... Kan slet slet ikk mage det lige nu:'( hulk... Nogle af jeres der er startet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

ka li ja

nej vi er ikke startet. men du må prøve om du ikke kan være rolig.
den bette mærker med det samme hvis du ikke er rolig og så vil hun begynde at græde eller blive pylder..
har i været omme at besøge dp sammen før??

Anmeld

5. maj 2008

Rasmine

Ja, Rasmus startede 1. feb! Og han elsker det! Op med ho'det, det skal nok gå. Og du siger du KUN har 1 uge til indkøring. -Det er da lang tid. Tænk på dem som bliver nødt til at aflevere 1. dag, for så at tage på job. :'(

Anmeld

5. maj 2008

Muffinmus

DEt kommer da til at gå super:) William har være t i DP 2 mdr nu og det elsker han bare. Tænkt at få nogle nye legekammerater og hygge med hele dagen:)
Det skal nok gå rigtig godt, det er jeg sikker på. Ikke tage sorgene på forskud.....

Anmeld

5. maj 2008

Kristina V

Puha... Slet ikk så slemt som jeg troede.. Afleverede hende kl 9.30 og var der så 10 min, og så afsted igen.. Ska hente hede kl 11.30:)
Hun begydte at lege med det samme, og grinede så det var dejligt at se.. Men aner ikk hva jeg ska give mig til nu.. der er to timer til hun ska hentes..

Ka li ja: Vi har mødt hende en gang før, så viste godt hvem hun var.. Rigtig sød dame som har været Dp i 20 år... har gået en klasse over hendes ældste datter i folkeskolen, så viste os hvem de var... Så det hjlap lidt.. + pædagogen fra kommunen som var med til samtalen er en gammel udlejer vi lejede en gård af, så det var os fedt...

Anmeld

5. maj 2008

Lene76

der kan du bare se Kristina:)
Men kan godt selv huske følelesen af at aflevere dem og så gå og hmmm hva ska man dog bruge tiden på.... gør noget for dig selv, og bare slap af, og hvis man er nervøs for hvordan det går så ring til dperen.

Knus fra Lene, som er dp:D

Anmeld

5. maj 2008

Kristina V

Har godt nok os selv overvejet at blive Dp så jeg selv kunne passe hende efter reglerne er lavet om igen.. Mmmmmen det er nu nok sundt ik at være sammen 24 7...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.