Jeg får sikkert mange drag for dette indlæg, men jeg går med disse tanker og har brug for at få dem ud! Af hensyn til venner og bekendte er det nødvendigt at være anonym.
Jeg er lige blevet 30 år, har en søn på 4½ år. Blev skilt for 3½ år siden. Jeg har siden været i et forhold på 1½ år, som desværre gik i stykker på grund af vores børn
det gør stadig meget ondt, og jeg er nærmest bange for at finde en kæreste, tænk hvis man finder endnu en der ikke kan acceptere mit barn. Endnu en mand der kun kan acceptere sine egne børn...
Mit problem er at jeg meget gerne vil give min søn en søster eller bror, han er også selv begyndt at spørge efter det, og ønskede sig det til sin 4 års fødselsdag. Jeg har været klar til nr 2 barn stort set siden nr 1 kom til verden. Jeg tænker på min alder, og ikke mindst at jeg har PCO i svær grad. Det tog min ex og jeg 2 år at få vors søn. Overvejer kraftigt at få et barn "selv"?? Jeg har 2 bekendte der gerne vil levere, og have samvær med barnet. Men er det for desperat?? Kan jeg stadig nå at finde en prins inden mit bio-ur lukker og slukker, og kan det virkelig lade sig gøre at finde en mand der vil acceptere et banr der ikke er hans eget??
Knus fra en fortvivlet
Anmeld