Børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Lone Jakobsen

hejsa

jeg køber mest fra kvickly, bilka eller H&m, jeg synes tøjet er helt fint og det koster mig ikke mange penge at holde mine 4 børn med tøj. ellers er der også mange penge sparet i genbrugs forretninger..især når børnene er små og næsten ikke slider tøjet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

Altså jeg vil sige at mærketøj er vigtigt for mig og det er af forskellige grunde.

For det første holder det meget bedre end bilka eller føtex tøj, her tænker jeg på formen af tøjet, for det andet så holder farverne meget bedre og det dyre tøj får ikke vaskefnuller på samme måde som meget af det billige tøj gør. Syntes jeg...

Så syntes jeg det er meget smartere og man kan få meget mere fedt mærketøj og så elsker jeg at mine børn ikke ligner de 22 andre børn i sfo'en, skolen eller børnehaven...

Så ja det betyder lidt for mig at de er smarte og lækkert klædt. Siger ikke at man ikke kan være lækkert klædt i bilkas tøj - slet ikke... men jeg syntes MINE børn er smartes i de mærker som jeg syntes er fede - ind til videre er mine børn enige med mig, men det kan da godt være der kommer en dag hvor de selv vil vælge et bestemt mærke og det er muligvis Bilkas som lige falder ind der... og så er det selvfølgelig i orden..

Knus Pia.

Helt enig. dog har vi næsten kun hm tøj lige pt da min kære svigermor giver os så meget af det så det ville være dumt og købe noget selv men før det havet vi rigtig meget molo tøj det jeg helt vild med. 

Men det har ikke noget med om det er mærketøj eller ej det er fordi jeg synes det er fedest og så har jeg købt en masse i føtex inden jeg fødte og da jeg så vasket det havet det en hel anden form så det røg ud og har aldrig været brugt. 

Anmeld

25. januar 2010

trunte89

Jeg elsker tøj fra H&M, synes, at det holder formen og farven rigtig flot. Og så er det billigt!

Føtex, bilka osv køber jeg næsten aldrig. Syens, at det bliver stift og kedeligt at se på hurtigt. Og pasformen er ikke specielt god synes jeg.

Molo, Katvig osv kan jeg også godt lidt. Pasformen holder uanset hvor meget det bliver vasket. Synes dog nogle gange, at det falmer lidt for hurtigt i farverne i forhold til de høje priser!

Så jeg hælder helt klart til H&M.

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

her køber jeg det som ungerne kan lide og meget gerne noget som ikke alle har...

Jeg er for nærig til at give en formue for det dyre lækre tøj, så det køber jeg på tilbud...men jeg synes tilgengæld også at bluser i føtex, bilka osv er virkelig kedelige så det har drengene ikke...men bukser køber vi hvor som helst.

Men det vigtigste især for de små, er jo det er rart at have på...derfor har mine unger feks altid har deres body på vrangen så ikke syningen irriterede.

Jeg kan nu godt lide mine unger har lækkert og smart tøj på..

Knus Eva

Anmeld

25. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Papa skriver:

Hej allesammen.

Er virkelig overrasket af hvor meget feedback og gode råd man kan få på de her blogs. Tak for jeres gode kommentarer.

Er der nogle webshops der i særlig grad har billigt basic tøj? Synes meget af det er luksus tøj.

Ja, der er mange webshops med mærketøj.

Men igen kan jeg nævne H&M.dk, sog har de ikke så meget i de helt små størrelser.

Prøv at kigge på linusoglotta.dk, der er nogle gange lidt godt at finde.

God jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.