Jeg er så til gengæld MEGET uenig med jer, som kritiserer scanningslæge Shams på Holbæk Sygehus - personligt har jeg udelukkende meget positive oplevelser (og inden nogen spørger, så er jeg scannet både ind- og udvendig).
Manden er uden tvivl den dygtigste scanningslæge på Holbæk Sygehus (hvilket øvrige scanningslæger og personale også selv siger) og han har altid været meget grundig ved mine scanninger (er scannet omkring 7-8 gange af ham). Desuden har han gjort meget ud af at forklare hvad vi så på skærmen, hvorfor og hvordan.
Har vi haft problemer med at forstå hvad han sagde, så har han gentaget og vi har aldrig mærket irritation i den forbindelse. Desuden synes jeg bestemt ikke han er svær at forstå, hvis blot man lytter efter.
Vi har efter scanningerne altid fået mulighed for at stille spørgsmål og han har svaret yderst fyldestgørende.
Herfra skal der udelukkende lyde positive ord og masser af ros til Shams, - end ikke på Skejby sygehus, hvor jeg fødte min første søn, oplevede jeg så dygtig en scanningslæge som Shams.
Slutteligt vil jeg også nævne, at jeg udelukkende har haft positive oplevelser med Holbæk. Pt. ligger jeg indlagt på 5. uge og har 3 uger tilbage. Har haft de 8 uger på barselsgangen og desuden har jeg også været 3 uger på gynækologisk afsnit.
Barselsgangen er simpelthen det mest behagelige sted at ligge indlagt, fantastiske jordmødre og ekstrem stor forståelse, empati og kompetence - og jeg har qua mine mange uger her, været igennem stort set alle jordemødre.
Jeg var meget nervøs ved at skulle føde på Holbæk Sygehus efter at have født på Skejby første gang. Men de tanker er godt nok gjort til skamme - jeg GLÆDES i dag over at skulle føde her!
Anmeld