Jeg havde lige afleveret hende ved barnepigen...og var kørt igen, da jeg blev ringet op at jeg var nød til at komme tilbage, for Tiffanie havde flækket læben...og jeg kunne bare høre at pigebarnet skreg som en vild...så jeg strøg på motorvejen og med 130 ned gennem tunellen, og var ved at køre op i røven af en der holdte for rødt...altså...sådan en besked skal jeg sørme helst ikke have når jeg kører bil...uf!
men da vi ankom, var græderiet overstået, og det var stoppet med at bløde igen...arrrk, på bordet lå der bare en klud som var smasket ind i blod, og det så virkelig voldsomt ud +o(
hun havde sat med noget legetøj, og hevde fået overbalance, og knaldet hovedet ned i legesagerne, og både på hendes tøj og på gulvtæppet var der blod...arrrk...men pigen var glad igen, og sad med sin sut, så jeg fik lige en halv time hvor jeg bare måtte nusse hende.
læben var flækket inden under, så man ikke rigtigt kan se noget udefra...men læfter man læben, er den helt lilla, men sjovt nok, så tager hun både sutten, og sutteflasken, og spiser hvad der bliver serveret...(L)
og er på ingen måde mærket af det...så pyldret er hun da heller ikke.
men barnepigen (min veninde) var bare så ked af det:$, og turde ikke andet end at kalde mig tilbage for at vurdere om det blev en tur til skadestuen, meeeen så slemt var det da ikke, og pigebarnet var jo glad og tilfreds igen...
så jeg kørte da hjem og aftenen gik som vi havde planlagt...
og nu har vi så været til nonfirmation, og jeg har hentet tif...ohhh, det var nu dejligt at få hende hjem igen.
men hun fik da hendes første tur i sandkasse og første tur i en babygynge, så de har da hygget sig, selv om det har kostet hende en flækket læbe...lol
8D
Anmeld