Spørgsmål til jer der har haft barnedåbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Sesse89

Malene84 skriver:

Min veninde skal være gudmor og Jannicks bedste ven skal være fadder - vi har kun valgt de to, da vi er sikre på at de kan "tage sig af den opgave". Ved godt det er totalt langt ude - men vi har seriøst allerede låst datoen fast, og fået plads i kirken - så vi ved vores to babydrenge skal døbes d. 10.10.2010  hahahaa... ved godt hvor sindssygt det lyder, nu når drengene ikke engang er født - men sys bare den dato er for fed, og så falder den lige på en søndag

kram fra tossede mig

Hehe du er ikk den eneste havde lagt mig fast på den 22 August men ved ikk om det bliver den 15 i sted for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg bar selv theis til dåd, og så var min lillesøster og kærestens storesøster fadder. ville gerne have at min lillebror skulle bære, men da han ikke er konfirmeret måtte han ikke. derfor valgte jeg selv at gøre det.

Anmeld

14. januar 2010

LotteGabriella

Sesse89 skriver:

Hvornår havde i lagt jer fast på hvem der sku være fadder til jeres barn/børn?

Jeg overvejer at vælge en veninde og en fra familien.
Da der ikk er særlig mange i vores familie som kan dansk Wink

Kæresten har indtil nu valgt hans bedste ven og det er også ham som skal bære vores barn men ikk li fordi jeg er 100% glad for det.

Og hvor mange havde i hver som faddre?

Ved godt jeg er tidlig ude med jeg kan lide det Wink

vi havde 4 fadre hvoraf den ene bar Daniella....min veninde, min svoger, svigerinde og min lillebror bar prinsessen

Vi blev enige om at vælge 2 fadre hver

Anmeld

14. januar 2010

9510

Min mor skal være gudmor, søster og 2 veninder skal være faddere, Ville helst hvis Cecilie knne have båret, men de skal åbentbart være konfirmeret inden de må det

Anmeld

14. januar 2010

frk Jensen

Sesse89 skriver:

Kæresten har indtil nu valgt hans bedste ven og det er også ham som skal bære vores barn men ikk li fordi jeg er 100% glad for det.

Efter alt mit bøvl med min søns far så havde jeg det lagt meget klart hvem det skulle være hans faddere.. Min søster og min bror er faddere for Marcus, jeg bar ham selv. Det er en tradition i min familie at hvis man får en søn er det moderen det bære barnet. er det en pige man får, er det faderen det bære..

Knus Betina

Anmeld

14. januar 2010

lion

Sesse89 skriver:

Til Cassandra havde jeg en gudmor og gudfar.

Ellers 4 faddere, jeg havde det vi måtte for kirken.

Til Julius som jeg har termin med d. 19 feb. Han får en gudmor min veninde, og gudfar min lillebror, og min søster og hendes kæreste som faddere og ingen andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.