Spørgsmål til jer der har haft barnedåbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Sesse89

Hvornår havde i lagt jer fast på hvem der sku være fadder til jeres barn/børn?

Jeg overvejer at vælge en veninde og en fra familien.
Da der ikk er særlig mange i vores familie som kan dansk Wink

Kæresten har indtil nu valgt hans bedste ven og det er også ham som skal bære vores barn men ikk li fordi jeg er 100% glad for det.

Og hvor mange havde i hver som faddre?

Ved godt jeg er tidlig ude med jeg kan lide det Wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

TbCp

Sesse89 skriver:

Hvornår havde i lagt jer fast på hvem der sku være fadder til jeres barn/børn?

Jeg overvejer at vælge en veninde og en fra familien.
Da der ikk er særlig mange i vores familie som kan dansk Wink

Kæresten har indtil nu valgt hans bedste ven og det er også ham som skal bære vores barn men ikk li fordi jeg er 100% glad for det.

Og hvor mange havde i hver som faddre?

Ved godt jeg er tidlig ude med jeg kan lide det Wink

Det havde vi ret hurtigt for vi var på intet tidspunkt i tvivl. Fra min side var det min storesøster og svoger og på min mands side var det hans ene storebror og svigerinde.
Min lillebror bar Liva og var jo så også fadder. Jeg bar selv min lillebror da han blev døbt så det synes jeg kunne være lidt sjovt + de blev døbt af den samme præst.

Tror at vi allerede inden Liva kom til verden var blevet enige om at det skulle være dem. 

Anmeld

13. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid blev døbt da hun var 3uger, Og hendes fadder var min mor, far, lillebror og -søster...
i kirken og til festen bagefter var vi 12 m. mig..

Jeg bar selv Astrid

Anmeld

13. januar 2010

Smukkert

Jeg ville egentlig vælge min søster, men da hun er under 18 må hun ikke for min mor :/. Så jeg måtte vælge en veninde og så valgte jeg den veninde der havde været der mest for mig og Noah Noahs fars brødre skal så være faddere.

Anmeld

13. januar 2010

Ox.

Vi vidste allerede inden jeg fødte hvem der skulle bære, og det blev min moster, der er kun små 11 år imellem os ca, og hun bar mig og jeg har båret hendes, så hun skulle også bære mit

Af faddere valgte vi min lillebror min kærestes storesøster og vores kammerat så var der lidt af hvert

Anmeld

13. januar 2010

Pige2009

Jeg har endnu ikke besluttet 100%, hvem der skal hverken bære eller stå fadder, og jeg holder barnedåb den 7. marts Der hvor Laura skal døbes SKAL der være minimum 3 faddere inkl. bæreren og højst 5. Havde egentlig kun tænkt at have et sæt gudforældre, men det kan så ikke lade sig gøre

Anmeld

13. januar 2010

4kløver

Her skal tøsen på 15 bære og hendes anden søster på 14 være fadder..

Anmeld

13. januar 2010

Vingummien

Heller ingen tvivl her og det faldt bare så naturligt.

Jeg bar selv da det betød meget for mine forældre, da jeg er deres eneste datter og deres første barnebarn og betød så meget for dem at se mig i det store øjeblik. Fadder havde vi fra min familie begge mine brødre og så min kusine. Frank valgte sin lillesøster som fadder. Så 4 i alt må det blive til.

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min storesøster skal være gudmor og en af Daniels bedste venner skal være gudfar (min søster skal bære). Derudover skal en anden af Daniels venner være fadder og Daniels kusine som også er min rigtig gode veninde gennem flere år.

Begge Daniels venner er venner af huset herhjemme, og jeg har det rigtig godt med at det skal være dem Daniel var nervøs for om jeg ville synes det var unfair fordeling med 3 fra "hans side" og kun én fra min, men det er de mest oplagte for os

Anmeld

13. januar 2010

Malene84

Min veninde skal være gudmor og Jannicks bedste ven skal være fadder - vi har kun valgt de to, da vi er sikre på at de kan "tage sig af den opgave". Ved godt det er totalt langt ude - men vi har seriøst allerede låst datoen fast, og fået plads i kirken - så vi ved vores to babydrenge skal døbes d. 10.10.2010  hahahaa... ved godt hvor sindssygt det lyder, nu når drengene ikke engang er født - men sys bare den dato er for fed, og så falder den lige på en søndag

kram fra tossede mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.