dagligvarer på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Helle30

Bare til info, hvis nogen er interesserede og ikke allerede ved det:

Superbest har nu oprettet netbutik, hvor man får sine varer leveret næste dag, bare man bestiller inden kl. 24. I første omgang koster leveringen 49 kr, og jeg har lige tjekket priserne på nogle af de varer, jeg ved hvad skal koste. Det er samme pris som i supermarkedet.

Vi har talt om det før husker jeg, men der var ikke nogen butikker med alm. priser. Synes egentlig, det kunne være sjovt bare én gang at lave en madplan, købe ind til hele ugen og så se om der ikke kunne spares lidt penge. Man kunne jo helt undgå Nettos spotvarer så.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Nadi

Jeg tror faktisk at der kan sparres mange penge ved at gøre det sådan! Så bliver man ikke fristet af alle de andre tilbud de har i butikken og for mig personligt ville jeg ikke blive fristet af de søde sager!

Det er da noget der skal undersøges ihvertfald, så tak for info

Anmeld

14. januar 2010

Rasmine

Superbest er bare sååååå freakin' dyre???!!!!!!!!!!

Anmeld

14. januar 2010

BK

Vi er begyndt at handle hver lørdag, efter kostplan... Og på trods af at det faktisk er i Bilka vi handler køber vi "kun" for 700 kr ca. Hvis der er ting på tilbud tager vi selvfølge det der er på tilbud, og så ryger det bare i skabet eller fryseren...

Franskbrød køber jeg hver onsdag hvor de er på tilbud til 10 kr i Kvickly, så smider jeg 3 i fryseren, så har vi til en hel uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.