19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Risen

Zette skriver:

WOW, det var et lidt større pres end mit. Så skulle du da bare have tvillinger, en af hver - så var alle glade!

Presset er ikke så stort, for min kærestes storebror kom os i forkøbet og venter en pige 1 1/2 måned før vores kommer. Iøvrigt er det også ligegyldigt - bare "den" (nu igen ) er sund og rask!

Men jeg glæder mig til at få afsløret kønnet, jeg har endnu ikke købt noget til baby selv, men har fået en del af familiemedlemmer. De er lidt skøre i min verden, den

ene dag fik jeg en hel sæk med pigetøj, og den næste en pose med drengetøj. Men så er jeg da dækket ind

Baby skal hedder Malou eller Mille og så min kærestes efternavn Dalsgaard. jeg er ikke så stor fan af Anne-katrine boline cecilie Dalsgaard Andersen. Altså de der lange navne der bare ingen ende vil tage. Ønsker bare noget nemt og ligetil og IKKE et navn der kan laves om, som fx Isabella (bliver til Isa eller bella) Christoffer (bliver til Stoffer) Alexander (bliver til Alex) osv. Jeg er godt klar over at børn får kælenavne ligemeget hvad, men jeg har fx aldrig heddet andet end Zette i min verden. Og det resulterer i at når jeg skal tale formelt i telefon så bliver det til "du taler med Zette - øhh jeg mener Lizette" Reagerer ligeledes heller ikke på Lizette hvis du råber på mig på strøget eller i den dur.

Og så tænker jeg, hvorfor søgte de så ikke om at jeg hed Zette? Hvis det alligevel var det jeg skulle kaldes af alle?

Det er nok bare en brist - jeg er nu rigtig glad for Zette og alle der kender mig er jeg ikke andet for, end Zette.

Men i skolen hedder jeg nu stadig Lizette

Vi har faktisk overvejet Milo, hvis det blev en dreng. Jeg ved bare ikke om det ligger op til at blive drillet for meget, fordi det er så anderledes. Sikke mange ting at tage stilling til

ja tvillinger ! hehe.. Men nej tak , pyhhaaa holder mig til en til at starte med..

Ej hvor sødt at de både købter drenge og pige tøj til dig.. hehe.. Det er da også nogle dejlige navne! Meget enkelte og nemme.. Kan godt forstå du synes det er en smule irriterende til tider.. hehe.. Milo ? Ej det er da for kært ! Helt unikt ! Wow det kan jeg godt lide. Lyder også lidt italiensk /spansk.. .. I får sikkert en lille chamerende italiener.. hehe.. Vi har også valgt navne men tror først vi er helt sikre når den lille kommer ud.. Sådan er det sikkert tit..

Har forresten søgt om dit venskab, håber det ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

smokin

Risen skriver:

ja tvillinger ! hehe.. Men nej tak , pyhhaaa holder mig til en til at starte med..

Ej hvor sødt at de både købter drenge og pige tøj til dig.. hehe.. Det er da også nogle dejlige navne! Meget enkelte og nemme.. Kan godt forstå du synes det er en smule irriterende til tider.. hehe.. Milo ? Ej det er da for kært ! Helt unikt ! Wow det kan jeg godt lide. Lyder også lidt italiensk /spansk.. .. I får sikkert en lille chamerende italiener.. hehe.. Vi har også valgt navne men tror først vi er helt sikre når den lille kommer ud.. Sådan er det sikkert tit..

Har forresten søgt om dit venskab, håber det ok

Jeg synes tvillinger er dejlige, men jeg bryder mig ikke så meget om hvis man giver dem ens tøj på. De er jo to personer.

Men jeg har så også oplevet at børn der ikke er tvillinger har samme overtøj og sko, bare fordi det var på tilbud eller et godt mærke ?

Det forstår jeg altså ikke...

Det er brugt tøj, ikke købt! og min kæreste er rigtig dårlig til at "arve" ting. Han vil købe nyt til sit barn, især fordi det er hans første. Jeg synes det er en pæn tanke at give noget videre, men jeg må indrømme at jeg gerne vil have lov at sige "det kan jeg ikke lide" "det er for vasket" eller hvad der nu er grunden, UDEN at folk så bliver sure. Vi har jo hver vores smag.

Vi har indtil videre modtaget en autostol og en skråstol. Pæn i stand og rimlig nye, men jeg vil da ikke ligge skjul på at når jeg kan købe en ny så bliver det altså skiftet ud. jeg er nok lidt emsig!

Milo er meget sødt synes jeg, eller Noah. Men det er jo desværre ikke kun hvad jeg synes, for Philip stod på min liste inden jeg blev gravid, men herren i huset har kendt en bandit der hed Philip, så det var udelukket.

Ligesom Anna synes jeg er så sødt (Anna-banana) men så fik min kærestes bedste ven en kæreste der hed Anna, og så kom det lige for tæt på til mig!

Hvilke navne har I valgt? Ja vores er bestemt heller ikke fastlagt, det er jeg først sikker på når jeg har set ham/hende.

Og venskab er mere end OK, jeg ved bare ikke hvordan man gør, så jeg ansøger aldrig

Anmeld

14. januar 2010

Risen

Zette skriver:

Jeg synes tvillinger er dejlige, men jeg bryder mig ikke så meget om hvis man giver dem ens tøj på. De er jo to personer.

Men jeg har så også oplevet at børn der ikke er tvillinger har samme overtøj og sko, bare fordi det var på tilbud eller et godt mærke ?

Det forstår jeg altså ikke...

Det er brugt tøj, ikke købt! og min kæreste er rigtig dårlig til at "arve" ting. Han vil købe nyt til sit barn, især fordi det er hans første. Jeg synes det er en pæn tanke at give noget videre, men jeg må indrømme at jeg gerne vil have lov at sige "det kan jeg ikke lide" "det er for vasket" eller hvad der nu er grunden, UDEN at folk så bliver sure. Vi har jo hver vores smag.

Vi har indtil videre modtaget en autostol og en skråstol. Pæn i stand og rimlig nye, men jeg vil da ikke ligge skjul på at når jeg kan købe en ny så bliver det altså skiftet ud. jeg er nok lidt emsig!

Milo er meget sødt synes jeg, eller Noah. Men det er jo desværre ikke kun hvad jeg synes, for Philip stod på min liste inden jeg blev gravid, men herren i huset har kendt en bandit der hed Philip, så det var udelukket.

Ligesom Anna synes jeg er så sødt (Anna-banana) men så fik min kærestes bedste ven en kæreste der hed Anna, og så kom det lige for tæt på til mig!

Hvilke navne har I valgt? Ja vores er bestemt heller ikke fastlagt, det er jeg først sikker på når jeg har set ham/hende.

Og venskab er mere end OK, jeg ved bare ikke hvordan man gør, så jeg ansøger aldrig

ups.. det var heller ikke ment som om jeg ikke kan lide tvillinger.. Elsker dem da.. Er bare glad for at der kun er 1 lige nu..

Min kæreste er også sådan som din.. Han vil helst købe alt.. jeg synes nu det er lidt dumt fordi de vokser så hurtigt, så jeg tager imod med åbne arme.. Har lige fået en stor pose ventetøj og det er bare fantastisk fordi jeg er lidt for nærrig til at købe det selv. hehe..

Ja det begrænser ret meget i navne når man kender alle mulige specielle mennesker.. .. Vi har valgt Tristan til en dreng og Clara til en pige.. Ingen tvivl der.. Det bliver et af dem..

Anmeld

14. januar 2010

siw84

super smuk mave..

siw 33+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.