Risen skriver:
Ja jeg har det også sådan med hensyn til MD scanning og 3D, vil hellere lave 3D scanningen der i uge 27 hvor man får "flotte" billeder..
Hehehe.. Det er da ikke åndssvagt, kan sagtens forstå dig, og når man får muligheden for at få kønnet at vide, så kan man da næsten ikke sige nej..
.
Arh okay, det er derfor.. hehe.. Så er der lagt pres på dine skuldre.. hehe.. Jeg har også fået meget pres fra begge sider af familien.. Min familie ønsker sig en dreng fordi vi næsten udelukkende har piger.. Og min kærestes familie ønsker sig en pige fordi de næsten kun har drenge..
.. Men man kan jo ikke tilfredstille alle.. hehe ..
Hvad skal hun så hedde ? 
WOW, det var et lidt større pres end mit. Så skulle du da bare have tvillinger, en af hver - så var alle glade! 
Presset er ikke så stort, for min kærestes storebror kom os i forkøbet og venter en pige 1 1/2 måned før vores kommer. Iøvrigt er det også ligegyldigt - bare "den" (nu igen
) er sund og rask!
Men jeg glæder mig til at få afsløret kønnet, jeg har endnu ikke købt noget til baby selv, men har fået en del af familiemedlemmer. De er lidt skøre i min verden, den ene dag fik jeg en hel sæk med pigetøj, og den næste en pose med drengetøj. Men så er jeg da dækket ind
Baby skal hedder Malou eller Mille og så min kærestes efternavn Dalsgaard. jeg er ikke så stor fan af Anne-katrine boline cecilie Dalsgaard Andersen. Altså de der lange navne der bare ingen ende vil tage. Ønsker bare noget nemt og ligetil og IKKE et navn der kan laves om, som fx Isabella (bliver til Isa eller bella) Christoffer (bliver til Stoffer) Alexander (bliver til Alex) osv. Jeg er godt klar over at børn får kælenavne ligemeget hvad, men jeg har fx aldrig heddet andet end Zette i min verden. Og det resulterer i at når jeg skal tale formelt i telefon så bliver det til "du taler med Zette - øhh jeg mener Lizette" Reagerer ligeledes heller ikke på Lizette hvis du råber på mig på strøget eller i den dur.
Og så tænker jeg, hvorfor søgte de så ikke om at jeg hed Zette? Hvis det alligevel var det jeg skulle kaldes af alle? 
Det er nok bare en brist - jeg er nu rigtig glad for Zette og alle der kender mig er jeg ikke andet for, end Zette.
Men i skolen hedder jeg nu stadig Lizette 
Vi har faktisk overvejet Milo, hvis det blev en dreng. Jeg ved bare ikke om det ligger op til at blive drillet for meget, fordi det er så anderledes. Sikke mange ting at tage stilling til