19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

smokin

MoarJ skriver:

Flot mave du har dig der...

Tusind tak

Krydser fingre for dig imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Risen

Flot mavse! Gætter på en lille dreng..

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Zette skriver:

Tusind tak

Kan se vi skal følges

Ja det er da også sandt jeg venter tvillinger, har termin 8 juni men bliver sat i gang midt i maj
forresten gætter på der ligger en lille dreng derinde

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

Zette skriver:

Tusind tak

Krydser fingre for dig imorgen!

Ih tak skal du have...

Anmeld

14. januar 2010

smokin

Risen skriver:

Flot mavse! Gætter på en lille dreng..

Hvis man tager efter de der maveskrøner osv, så tror jeg helt sikkert også det bliver en dreng.

Men min kæreste vil så gerne have en pige, så jeg håber for hans skyld der ligger det derinde.

Men ligemeget hvad bliver jeg glad Men er godt nok træt af at sige "den". Nu er der heldigvis kun 7 dage så skal man bare bælde en cola (og jeg hader cola) så burde bebse være vågen nok til scanning.

Anmeld

14. januar 2010

Risen

Zette skriver:

Hvis man tager efter de der maveskrøner osv, så tror jeg helt sikkert også det bliver en dreng.

Men min kæreste vil så gerne have en pige, så jeg håber for hans skyld der ligger det derinde.

Men ligemeget hvad bliver jeg glad Men er godt nok træt af at sige "den". Nu er der heldigvis kun 7 dage så skal man bare bælde en cola (og jeg hader cola) så burde bebse være vågen nok til scanning.

Ja selvfølgelig.. Det er sjovt din kæreste gerne vil have en pige synes detm pleger at være omvendt.. Altså far og søn, mor og datter..

HADER også at kalde den for den ! hehe.. Synes det lyder så umenneskeligt..

Skal du ind til 3D scanningen eller MD?

Anmeld

14. januar 2010

smokin

lillemunk skriver:

Ja det er da også sandt jeg venter tvillinger, har termin 8 juni men bliver sat i gang midt i maj
forresten gætter på der ligger en lille dreng derinde

Tvillinger - ørj hvor spændende. Jeg er nu glad nok for der kun er 1. Jeg skal til eksamen enten lige før fødsel eller lige efter. Jeg læser samfund og geografi på udvidet. Så vil da helst ikke stå med to guldklumper.

Der er mange der siger dreng, jeg håber nu på en pige

Anmeld

14. januar 2010

smokin

Risen skriver:

Ja selvfølgelig.. Det er sjovt din kæreste gerne vil have en pige synes detm pleger at være omvendt.. Altså far og søn, mor og datter..

HADER også at kalde den for den ! hehe.. Synes det lyder så umenneskeligt..

Skal du ind til 3D scanningen eller MD?

MD - indtil videre. I uge 16 var jeg godt nok meget tæt på at bestille tid og "få det overstået" - men tænkte at hvis de nu kan se kønnet på MD så kunne jeg godt vente. Jeg startede faktisk med ikke at ville vide det overhovedet. Jeg har været af den opfattelse at ligemeget hvad der kom ud så ville jeg elske det!

Men ALLE spørger jo. "hvad bliver det?" Så efterhånden jo mere jeg har fået stukket det i hovedet, jo mere nysgerrig er jeg blevet. Åndsvagt egentlig. haha

Nicolai (min kæreste) vil gerne have en pige, fordi alle hans søskende har fået drenge. Så det ville bare være endnu en i rækken. Han sagde godt nok at det ikke var så sjovt at tænke på at få en pige, fordi han godt ved hvordan "fyre" tænker. haha. Men han snakker dagligt med prinsessen derinde, så det bliver da en god historie hvis det nu er batman der ligger og svømmer rundt

Vi har også bestemt os for to navne hvis det bliver en pige - men tavlen er helt blank, hvis det bliver en dreng. Jeg har hele graviditeten følt det var en pige, uden at kunne begrunde det. Og iøvrigt siger den kinesiske kalender også at det bliver en pige. Men men men - så bliver det garanteret en dreng.

Og det vil også være så dejligt!

Anmeld

14. januar 2010

Risen

Zette skriver:

MD - indtil videre. I uge 16 var jeg godt nok meget tæt på at bestille tid og "få det overstået" - men tænkte at hvis de nu kan se kønnet på MD så kunne jeg godt vente. Jeg startede faktisk med ikke at ville vide det overhovedet. Jeg har været af den opfattelse at ligemeget hvad der kom ud så ville jeg elske det!

Men ALLE spørger jo. "hvad bliver det?" Så efterhånden jo mere jeg har fået stukket det i hovedet, jo mere nysgerrig er jeg blevet. Åndsvagt egentlig. haha

Nicolai (min kæreste) vil gerne have en pige, fordi alle hans søskende har fået drenge. Så det ville bare være endnu en i rækken. Han sagde godt nok at det ikke var så sjovt at tænke på at få en pige, fordi han godt ved hvordan "fyre" tænker. haha. Men han snakker dagligt med prinsessen derinde, så det bliver da en god historie hvis det nu er batman der ligger og svømmer rundt

Vi har også bestemt os for to navne hvis det bliver en pige - men tavlen er helt blank, hvis det bliver en dreng. Jeg har hele graviditeten følt det var en pige, uden at kunne begrunde det. Og iøvrigt siger den kinesiske kalender også at det bliver en pige. Men men men - så bliver det garanteret en dreng.

Og det vil også være så dejligt!

Ja jeg har det også sådan med hensyn til MD scanning og 3D, vil hellere lave 3D scanningen der i uge 27 hvor man får "flotte" billeder..

Hehehe.. Det er da ikke åndssvagt, kan sagtens forstå dig, og når man får muligheden for at få kønnet at vide, så kan man da næsten ikke sige nej.. .

Arh okay, det er derfor.. hehe.. Så er der lagt pres på dine skuldre.. hehe.. Jeg har også fået meget pres fra begge sider af familien.. Min familie ønsker sig en dreng fordi vi næsten udelukkende har piger.. Og min kærestes familie ønsker sig en pige fordi de næsten kun har drenge.. .. Men man kan jo ikke tilfredstille alle.. hehe ..

Hvad skal hun så hedde ?

Anmeld

14. januar 2010

smokin

Risen skriver:

Ja jeg har det også sådan med hensyn til MD scanning og 3D, vil hellere lave 3D scanningen der i uge 27 hvor man får "flotte" billeder..

Hehehe.. Det er da ikke åndssvagt, kan sagtens forstå dig, og når man får muligheden for at få kønnet at vide, så kan man da næsten ikke sige nej.. .

Arh okay, det er derfor.. hehe.. Så er der lagt pres på dine skuldre.. hehe.. Jeg har også fået meget pres fra begge sider af familien.. Min familie ønsker sig en dreng fordi vi næsten udelukkende har piger.. Og min kærestes familie ønsker sig en pige fordi de næsten kun har drenge.. .. Men man kan jo ikke tilfredstille alle.. hehe ..

Hvad skal hun så hedde ?

WOW, det var et lidt større pres end mit. Så skulle du da bare have tvillinger, en af hver - så var alle glade!

Presset er ikke så stort, for min kærestes storebror kom os i forkøbet og venter en pige 1 1/2 måned før vores kommer. Iøvrigt er det også ligegyldigt - bare "den" (nu igen ) er sund og rask!

Men jeg glæder mig til at få afsløret kønnet, jeg har endnu ikke købt noget til baby selv, men har fået en del af familiemedlemmer. De er lidt skøre i min verden, den ene dag fik jeg en hel sæk med pigetøj, og den næste en pose med drengetøj. Men så er jeg da dækket ind

Baby skal hedder Malou eller Mille og så min kærestes efternavn Dalsgaard. jeg er ikke så stor fan af Anne-katrine boline cecilie Dalsgaard Andersen. Altså de der lange navne der bare ingen ende vil tage. Ønsker bare noget nemt og ligetil og IKKE et navn der kan laves om, som fx Isabella (bliver til Isa eller bella) Christoffer (bliver til Stoffer) Alexander (bliver til Alex) osv. Jeg er godt klar over at børn får kælenavne ligemeget hvad, men jeg har fx aldrig heddet andet end Zette i min verden. Og det resulterer i at når jeg skal tale formelt i telefon så bliver det til "du taler med Zette - øhh jeg mener Lizette" Reagerer ligeledes heller ikke på Lizette hvis du råber på mig på strøget eller i den dur.

Og så tænker jeg, hvorfor søgte de så ikke om at jeg hed Zette? Hvis det alligevel var det jeg skulle kaldes af alle?

Det er nok bare en brist - jeg er nu rigtig glad for Zette og alle der kender mig er jeg ikke andet for, end Zette.

Men i skolen hedder jeg nu stadig Lizette

Vi har faktisk overvejet Milo, hvis det blev en dreng. Jeg ved bare ikke om det ligger op til at blive drillet for meget, fordi det er så anderledes. Sikke mange ting at tage stilling til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.