Forvirret! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Ox.

Zette skriver:

jeg synes det er en rigtig god idé at starte med et par timer - så kan du langsomt vende dig til at baby ikke altid vil være der. Og hvis hun hygger sig derhjemme betyder det jo bare at hun er tryg. Nu kender hun jo også mormor og morfar godt - håber jeg!

Når du så er ok med at hun bliver passet et par timer, så udvider du igen, og så kommer overnatningen ligepludselig. Men den første nat vil nok altid være hæslig.

og tænk på at de nok skal gøre deres til at hun får det godt igen hvis hun skulle blive syg. Få feber, opkast osv. De elsker hende jo også!

Mine forældre ser hende ca 3-4 gange i ugen, så de kender hinanden rigtig godt, og de er så glade ved hinanden, så jeg er da også fast besluttet på at det er dme der skal passe hende første gang hun skal sove ude, men efter sidste pasning, har jeg bare knuget hende ind til mig konstant, kan slet ikke lide hun er væk fra mig, trods det gik så godt sidst ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Ox.

Eva skriver:

Det er det nemlig...helt fantastisk...og du skal nok komme til at slippe hende mere og mere....tiden er bare ikke til det endnu..jeg har med alle mine tre regnet det første år som hevet ud af kalenderen hvor man bare er mor...alt det man så kommer til at leve som ikke omhandler at være mor det år, det er ren bonus men ikke noget jeg forventede....så jeg synes bare du skal nyde og være der med hende..

Knus Eva

Det er også en dejlig måde at tænke på tingene synes jeg!
Lyder rigtig godt i mine ører ihvertfald ...

Anmeld

13. januar 2010

smokin

Sussie&Lilje skriver:

Mine forældre ser hende ca 3-4 gange i ugen, så de kender hinanden rigtig godt, og de er så glade ved hinanden, så jeg er da også fast besluttet på at det er dme der skal passe hende første gang hun skal sove ude, men efter sidste pasning, har jeg bare knuget hende ind til mig konstant, kan slet ikke lide hun er væk fra mig, trods det gik så godt sidst ..

Det tror jeg er normalt. Og jeg bliver helt sikkert ikke bedre selv.

Min veninde vrælede i telefonen den anden dag fordi hendes baby skulle i dagpleje for første gang.

Alberte klarede det til UG og hyggede sig med de to andre børn, mor klarede det knapt så godt! Men det er jo en realitet, pludselig skal de derop hver dag. Og før du har set dig om så er det bare ok at de er der, for de kan jo godt lide det.

Men svært, det er det stadig - det ved jeg godt

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Det er også en dejlig måde at tænke på tingene synes jeg!
Lyder rigtig godt i mine ører ihvertfald ...

Og det er præcis sådan det er...altså det man føler er rigtigt over for sit barn, det er det der er rigtigt og det der skaber de børn som man nu ønsker...så nyd nyd nyd.. tiden nu kommer aldrig igen og der er masser af tid til at nyde hinanden snart igen..

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

iln

Jeg synes du skal gøre hvad du har det bedst med. Kan godt forstå du har det svært med det. Min kæreste og jeg skulle i november til Tyskland og besøge min kærestes farmor, da hun ikke er helt på toppen. Silas var dengang 2½ mdr. gammel så alt for lille til sådan en lang køretur. Jeg havde det.. for at sige det direkte... af H til. Hvis der nu skulle ske noget var vi jo helt i Tyskland, så kunne ikke bare lige komme og hente ham. Det gik super fint og drengen havde bare hygget sig.

Her i slutningen af Januar skal han passe med overnatning ved farmor og farfar igen. Jeg har faktisk ingen kvaler ved det, da jeg ved de har fuldstændig styr på det (de har prøvet det med de 4 andre børnebørn også). Han er flaskebarn og vågner kun kl 6 for at spise og så sover han igen. Så personligt synes jeg ikke det er for tidligt at han bliver passet ude selvom han kun er knap 5 mdr. der.

Men jeg synes helt klart du skal gøre hvad der er bedst for dig og dit barn.

Anmeld

13. januar 2010

Halbschön

Åååårh søde.. Kan sagtens forstå dig.. Nicolai blev jo passet nytårsaften, og det gik også bare over alt forventning.. De første timer nød jeg lidt at være mig selv, men mine tanker var helt klart ved lille Nicolai, og jo længere vi kom ud på aftenen glædede jeg mig bare mere og mere til at han kom hjem, og det første jeg fik da han kom hjem, var det største smil! Jeg var SOLGT!! Men puuuha, det var hårdt, så kan virkelig godt forstå dig... Kan være du skal prøve kort tid af gangen? Og så hente hende når du vil ha hende hjem igen. ?
Jeg starter jo på uddannelse igen 1/3, og der er bassen kun 4,5måned, bliver meget hårdt at skulle undvære ham hele dagen.....

Held og lykke søde, håber I finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.