At gemme tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan man putte nr 3 i tøj der er 5-6 år gammelt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

440 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Stumpen

Jeg var ved at pakke str 68 væk den anden dag og så slog det mig at det jo er arvet efter Mathilde, så på nuværende tidpunkt er det 3 år gammelt og skal den EVT. næste have det på bliver det 2-3 år ældre -men fejler som sådan ikke noget, men er det for nasty??

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Susan1978

Det synes jeg sagtens man kan.. hvis det stadig er fint og intet fejler ser jeg absolut intet problem i det.

vi lever i forvejen i et alt for meget "smide ud" samfund.

Anmeld

13. januar 2010

Louise mortil4

det sys jeg da godt man kan, hvis bre det er pakket ordentligt ned, så er der ikke noget i vejen for det sys jeg.

Anmeld

13. januar 2010

Nadi

Da vi skulle have Oliver arvede vi tøj fra hans fætter som er 6 år ældre end ham og det fejlede som sådan ikke noget, men det var yders umoderne så der var faktisk meget lidt af det som vi brugte.

Jeg ville nok gemme noget af det som altid kan bruges body'er og så nogle specielle sæt. Men ellers ville jeg sætte resten til salg eller give det væk måske til en veninde som venter barn eller mødrehjælpen. Jeg ville ikke gemme det i så lang tid og slet ikke når der kun er tale om en evt. til.

Anmeld

13. januar 2010

Stumpen

Tror det bliver til en grundig sortering, for selvom det intet fejler så synes jeg måske det virker lidt nærigt/sært at datteren på 6 og evt en datter 6 år yngre har haft det samme tøj på som små..

Tak for svar...

Anmeld

13. januar 2010

Muffinmus

tja, jeg har da gemt Williams...og fik jo så Tor i stedet for..så nu bliver det gemt lidt længere endnu hvis manden kan lokkes til nr 3:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.