at jeg overvejer om jeg snart skal gå over til flaske og MME.
Min lille dreng på næsten 3mdr (d. 17) er udelukkende blevet ammet indtil nu. Det fungerer som sådan egentlig fint, og vi hygger os.. Men men men... I den sidste tid er han begyndt og få lidt skrigeture om aftenen, og det eneste jeg har kunne få ham trøstet med, var en flaske MME, som han så er blevet godt og grundigt mæt af.. Imens skrigeturen står på, vil han ikke spise ved mig, men så snart det er slut, gufler han løs på brystet igen... Det er så et punkt i min overvejelse, at han måske bliver mere mæt og tilfreds med en flaske.
Et andet punkt er at jeg lige om hjørnet starter på min uddannelse igen - 1/3, og jeg tror simpelthen ikke at jeg magter og skulle malke ud ved siden at studie, lektier, søn, familie og hjem, så jeg skal nok alligevel snart starte på flasken.. Om en måneds tid skal han jo også introduceres for grød/mos, så måske det bliver for meget for ham på en gang?
Min "plan" var at give flaske om dagen og aftenen indtil at han skulle sove, og så amme om natten og tidlig-morgen... Kan det fungere?? - nogen der har erfaring med det??
Anmeld