opdatering-kort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Loggidut

nå skal jeg ikke lige opdatere jer...sådan lidt kvikt?

her har vi det fint, christian har fået job, Kasper har som nævnt tidligere (tror jeg) muligvis ADHD, han er lige påbegyndt kørekort, og vi håber det kommer til at gå glat og nemt!

Så skal jeg gamle skøge have briller, tror det er ved tiden, eftersom jeg efterhånden går i seng med migrenelignende tilstand hver aften!

Ja så er der Tif, hun er lige stoppet med sin sut...stort fremgang, i hendes udvikling...og ja så er hun helt tosset med at se Iceage.

Hmmmm hvad mere sådan hurtigt?

ja så har vi jo været sneet inde...møg hyggeligt!

Men ellers går dagene bare i rengøring og ikke det helt vilde...

nå ville bare lige give jer en hurtig update!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Louise mortil4

Dejlig update fra dig Det ser ud til at alt går frem ad som det skal hos jer, på trods af sønnens mulige ADHD.

Du skal sgu da ha kontaktlinser hva.

Anmeld

12. januar 2010

Siber

Loggidut skriver:

nå skal jeg ikke lige opdatere jer...sådan lidt kvikt?

her har vi det fint, christian har fået job, Kasper har som nævnt tidligere (tror jeg) muligvis ADHD, han er lige påbegyndt kørekort, og vi håber det kommer til at gå glat og nemt!

Så skal jeg gamle skøge have briller, tror det er ved tiden, eftersom jeg efterhånden går i seng med migrenelignende tilstand hver aften!

Ja så er der Tif, hun er lige stoppet med sin sut...stort fremgang, i hendes udvikling...og ja så er hun helt tosset med at se Iceage.

Hmmmm hvad mere sådan hurtigt?

ja så har vi jo været sneet inde...møg hyggeligt!

Men ellers går dagene bare i rengøring og ikke det helt vilde...

nå ville bare lige give jer en hurtig update!

Hej søde loggi mor,

Dejligt at høre fra dig, og at du er i live og alt er vel!

Du har været savnet!

Knus Siber

Anmeld

12. januar 2010

heaven

Heeeeeej Loggi

dejligt at høre fra dig  - troede helt du havde forladt os, må jeg sige. Har også efterlyst dig et par gange, har skiseme manglet dig.

Fedt du er her

Jannie

Anmeld

12. januar 2010

ivfmarie

Hov.. dig kender jeg da....

Skøøønt at høre fra dig. Øv med Kasper, men nu er der taget hul på det, mon så ikke det kommer til at fungere?

Hvad går du egentlig og laver? Jeg mener, når du sådan kan undvære os SÅ længe af gangen?

Knus Marie 

Anmeld

12. januar 2010

Loggidut

ivfmarie skriver:

Hov.. dig kender jeg da....

Skøøønt at høre fra dig. Øv med Kasper, men nu er der taget hul på det, mon så ikke det kommer til at fungere?

Hvad går du egentlig og laver? Jeg mener, når du sådan kan undvære os SÅ længe af gangen?

Knus Marie 

kort fortalt, så forsøger jeg at få hverdagen til at nå sammen i begge ender...dagene er bare væk efter jeg har fået de her arbejdstider, det er faktisk utroligt jeg er her i dag...hør nu bare her:

jeg kom hjem klokken 5, sendte kasper op efter Tiffanie (ved barnepigen) da han havde fri klokken 5, da de kom hjem, pakkede jeg aviser sammen med Christian, mens maden var igang, og fik spist, og sendte så Christian ud med reklamer, og sendte Kasper til teori, så gik jeg oven på, forsøgte i en time at lpgge mig på netbank, uden held, kontaktede deres hotline, og fik af vide der skulle nye koder til, så forsøgte jeg hovedkuls at printe et dokument ud fra min mail, uden held...igen, omkring en arvesag omkring Kaspers biologiske familie...ja nu sidder jeg så her, har pakket et tons post jeg skal have afsted i morgen, og skal lige google hvor min søn kan lave pasbillede til kørekort...jammen for helvede, det ene projekt æder det andet herhjemme...og jeg har virkelig nogle tunge dage, men er sgu kommet i tanke om det er et ? om priotet!

Og ja manden kunne godt hjælpe hvis ikke lige det var fordi han skovler sne, sidder til møder med en kammerat i aarhus, knækker istapper af hustaget...o.s.v...

aj ivf, dagene er bare væk for tiden!

Anmeld

13. januar 2010

Millebasse

Hej Loggi.

Dejligt at høre fra dig igen

Camilla - gravid med termin om en uge..

Anmeld

13. januar 2010

Muffinmus

Heeeeyyyy sloggi tøs:-)

Godt at høre fra dig igen:-)

Uha, ja, dagene bliver altså revet ud af kalenderen, men har nu stadig lidt tid til at kigge ind til tøserne.

Håber det går godt med kørekortet trods A. Mon ikke det nok skal gå fint:-)?

Uhhh, flot med sutten, så langt er vi ikke nået endnu desværre.

Og det er værre fordi lillesøster jo også får lov at sove med sutten.

Du skal sgu da have kontaktlinser, ikke briller!!!!

Anmeld

13. januar 2010

..

Velkommen tilbage

Rikke - nu mor til 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.