ivfmarie skriver:
Hov.. dig kender jeg da....
Skøøønt at høre fra dig. Øv med Kasper, men nu er der taget hul på det, mon så ikke det kommer til at fungere?
Hvad går du egentlig og laver? Jeg mener, når du sådan kan undvære os SÅ længe af gangen?
Knus Marie
kort fortalt, så forsøger jeg at få hverdagen til at nå sammen i begge ender...dagene er bare væk efter jeg har fået de her arbejdstider, det er faktisk utroligt jeg er her i dag...hør nu bare her:
jeg kom hjem klokken 5, sendte kasper op efter Tiffanie (ved barnepigen) da han havde fri klokken 5, da de kom hjem, pakkede jeg aviser sammen med Christian, mens maden var igang, og fik spist, og sendte så Christian ud med reklamer, og sendte Kasper til teori, så gik jeg oven på, forsøgte i en time at lpgge mig på netbank, uden held, kontaktede deres hotline, og fik af vide der skulle nye koder til, så forsøgte jeg hovedkuls at printe et dokument ud fra min mail, uden held...igen, omkring en arvesag omkring Kaspers biologiske familie...ja nu sidder jeg så her, har pakket et tons post jeg skal have afsted i morgen, og skal lige google hvor min søn kan lave pasbillede til kørekort...jammen for helvede, det ene projekt æder det andet herhjemme...og jeg har virkelig nogle tunge dage, men er sgu kommet i tanke om det er et ? om priotet!
Og ja manden kunne godt hjælpe hvis ikke lige det var fordi han skovler sne, sidder til møder med en kammerat i aarhus, knækker istapper af hustaget...o.s.v...
aj ivf, dagene er bare væk for tiden!