RandiRomkugle skriver:
Hehe
heeej maria. Dejligt at se et "velkendt ansigt"..mange tak
er her så fedt som de siger?
blev sgu lidt træt af du-ved-hvad,så tænkte jeg ville prøve lykken her
Det går fint med MAX
han bliver 8 mdr om 5 dage.. puha tiden går bare mega stærkt. min Sp sage sidst at han ikke var en baby mere
meeen,det er han altså for mig
Og tak allesammen for jeres svar
Jamen jeg har faktisk tænkt noget på dig en gang imellem, men jeggider sgu ærligt talt ikke poste noget på libero længere (ja man må gerne sige navnet

) Jeg følge rmed en gang i mellem, og får da også noget sladder i hjørnerne, men jeg kigger sjældent ind, sådan helt af mig selv, og kun når der er noget at grine af, du ved nok hvad hehehe

Anyways,
her er godt at være.... Admin/ejer/Henrik er til stede, og "altid" at få fat i.... Og fanger man ham ikke, så giver Tine, hans rare kone, ham nok et spark bag i ;P
Har man forslag og lignende til sidens opsætning og diverse funktioner, så er det bare at skrive til Henrik, og så svarer han hurtigst muligt.... Han er faktisk lidt kendt for at bøje sig i støvet, for sine trofaste brugere hehe
Her må du linke, tale om de dumme konkurrenter (men altså, ægte konkurrence er det jo ikke vil du opdage om lidt) sælge og købe, blive uenige, oprette lige gyldige indlæg, lave kager, brodere, sy, være glad, være sur, have både søde og dumme unger.... Og ja, he rmå du det hele, i den gode tone

Der er masser af smileys, fede funktioner på profilen, nyhederne minder dig om at du er citeret, venne-ansøgt, gæstebogsbeskrevet, og ja sikkert mere....
Her ER bare riiiiiigtig godt

og der er vidst nok en gruppe til alle, uanset alder, job, villa, antal børn, antal fædre, og ja you name it, we got it

Og så ansøger jeg dig lige, håber du godkender