man er da også mere og mere sær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

bette

mikkel kommer gående med potten mens han siger ADRRR.. jeg spørger ham om han skal lave adr.. hvor jeg så ser ned i potten at han HAR lavet adr í potten..

hvordan kan man lige pludslig blive vildt lykkelig fordi man ser en smattet bæ nede i en potte.... haha... jubelede og mikkel ville se den hele tiden.. hahaha
fucked..
så nu har han både tisset og lavet adr idag.. 2 gange bimmelim og 1 gang bummelum... heheh weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

..

Tillykke

Rikke - som underligt nok forstår din glæde

Anmeld

12. januar 2010

Joan ( Smallie )

He he vildt så er han nok ved at være klar til det. Tillykke med det

Anmeld

12. januar 2010

Louise mortil4

tillykke måske han er ved at være klar til snart at ville af med bleen.

Anmeld

12. januar 2010

Anja

Fedt !!!

Elias har også lavet stort på toilettet i dag, han sagde han skulle på toilettet, det kom han og ½ minut efter var der gevinst

Anmeld

12. januar 2010

BellaT

Ha Ha Ha. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men jeg læste potte som potteplante.. Så jeg tænkte: Ej, det var da virkeligt noget underligt noget.. Ha Ha.

Men tillykke med din store dygtige dreng der laver bæ i potten, IKKE i potteplanten...

Anmeld

13. januar 2010

bette

BellaT skriver:

Ha Ha Ha. Jeg ved virkelig ikke hvorfor, men jeg læste potte som potteplante.. Så jeg tænkte: Ej, det var da virkeligt noget underligt noget.. Ha Ha.

Men tillykke med din store dygtige dreng der laver bæ i potten, IKKE i potteplanten...

hahaha vile dæme være ked af det hvis han lagde en dej i min potteplante.. lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.