INVITATION TIL SYDHAVSPARTY DEN 21 JUNI 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2008

ka li ja

jaaaa jeg glæder mig
gider du sende kontonummer til mig på mail susan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Helle30

Ihh Kaluha! Glæææder mig sådan til at se dig igen. Ja jeg glæder mig til at se alle igen og ikke mindst dem, der ikke kunne komme sidst + dem, der er kommet til gruppen efter vi var hos Loggi. Som Susan skrev, så er der mulighed for at overnatte både inde og ude. Jeg har to gæsteværelser med dobbeltsenge, Sofies værelse med enkeltseng - derudover mindst 6 løse madrasser + 3000 m2 græsplæne til fri teltlejr - om det ønskes. Det eneste jeg ikke har (og det er en stor fejl - indrømmet(L)) er singstar-tingen som vi skreg os hæse til hos Loggi. - Men hvis nogen vil arrangere dvd'er mv, så har jeg et ret stort fjernsyn, vi kan skråle overfor. - Helle

Anmeld

6. maj 2008

Ny mor

Ja, kom nu tøser - også jer der ikke engang har overvejet det :D

Mig og de to festaber (Susan og Helle30) vil bare så gerne se jer vi har set og alle jer vi ikke har mødt IRL :))

Helle´s have er lige til sommerfest - den er næsten ligeså flot som min, ha, ha, ha, ej spøg :P

God sommerdag (H)
Birgitte

Anmeld

6. maj 2008

Susan1978

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Ihh Kaluha! Glæææder mig sådan til at se dig igen. Ja jeg glæder mig til at se alle igen og ikke mindst dem, der ikke kunne komme sidst + dem, der er kommet til gruppen efter vi var hos Loggi. Som Susan skrev, så er der mulighed for at overnatte både inde og ude. Jeg har to gæsteværelser med dobbeltsenge, Sofies værelse med enkeltseng - derudover mindst 6 løse madrasser + 3000 m2 græsplæne til fri teltlejr - om det ønskes. Det eneste jeg ikke har (og det er en stor fejl - indrømmet(L)) er singstar-tingen som vi skreg os hæse til hos Loggi. - Men hvis nogen vil arrangere dvd'er mv, så har jeg et ret stort fjernsyn, vi kan skråle overfor. - Helle[/citat] HELLE JEG HAR JO EN FIN PINK PS2 så den kan vi sætte til.. jeg har også singstar.. men kun 1 spil.. måske vi kan logge nogen til at ta lidt flere med..

Anmeld

6. maj 2008

Helle30

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Ihh Kaluha! Glæææder mig sådan til at se dig igen. Ja jeg glæder mig til at se alle igen og ikke mindst dem, der ikke kunne komme sidst + dem, der er kommet til gruppen efter vi var hos Loggi. Som Susan skrev, så er der mulighed for at overnatte både inde og ude. Jeg har to gæsteværelser med dobbeltsenge, Sofies værelse med enkeltseng - derudover mindst 6 løse madrasser + 3000 m2 græsplæne til fri teltlejr - om det ønskes. Det eneste jeg ikke har (og det er en stor fejl - indrømmet(L)) er singstar-tingen som vi skreg os hæse til hos Loggi. - Men hvis nogen vil arrangere dvd'er mv, så har jeg et ret stort fjernsyn, vi kan skråle overfor. - Helle[/citat] HELLE JEG HAR JO EN FIN PINK PS2 så den kan vi sætte til.. jeg har også singstar.. men kun 1 spil.. måske vi kan logge nogen til at ta lidt flere med.. [/citat] :$ Hvis nu jeg snart fik sat mit hovede på. Ja, det vidste jeg jo godt, at du har. Nå, men så er den jo i vinkel. - Helle, som skal lære at tænke før hun skriver

Anmeld

6. maj 2008

ka li ja

jamen ved i hvad, så tager jeg da 5-6 sing star spil med. og også det vi aldrig noget at få sunget sidst. mit helt nye som ikke er prøvet endnu!!!!

jeg glææææææææder mig for vildt tøser. håber ALLE kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2008

Tut

Hej Susan, Helle & Birgitte

Hvor mange er tilmeldt nu?

Mette - der glææææææder mig til at se jer alle

Anmeld

6. maj 2008

ka li ja

Tut skriver:

Hej Susan, Helle & Birgitte

Hvor mange er tilmeldt nu?

Mette - der glææææææder mig til at se jer alle

uhh jeg glæder mig også til at se dig mette.

Anmeld

6. maj 2008

Susan1978

Jeg har kun sendt kontonummer til dig TUT, ka li ja og loggi...

såååååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kom så tøser..

Anmeld

6. maj 2008

Lise

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Jeg har kun sendt kontonummer til dig TUT, ka li ja og loggi... såååååååååååååååååååårrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kom så tøser.. [/citat] Os' mig Susan... jeg vil os' med! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.