Opfølgning på Jeg er helt ødelagt :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Til Jer der ikke lige ved hvad det drejer sig om, så er der link her:

https://www.baby.dk/debat/35873pi1/boern-6-aar/er-helt-oedelagt-----.aspx

Igår belv det så mandag og jeg og kæresten tog tidligt ned på skolen for at tage en snak med personalet fra SFO,en.

Er glad for at der var gået en weekend og at jeg havde nået at rase, og tude ud, så jeg ikke havde handlet alt for hårdt.

Tog fat i pædagogen og fortalte historien og bare på hans ansigtsudstryk kunne jeg se, at det skar helt i ham, og han blev så ked. Han sagde at det bestemt ikke var i orden, og at han ville tage det med videre.

Som jeg selv skrev, så var det jo ikke verdenens undergang, men burde alligevel ikke ske. Så var glad for at han tog mig alvoligt, og så håber jeg aldrig jeg eller andre oplever det samme igen:0)

Knus og tusind tak for alle jeres søde svar

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Honningblomst

Altid godt at sige det...der sker jo fejl, og nu er de nok meget obs på det her.

Knus Eva..

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Hejsa,

Til Jer der ikke lige ved hvad det drejer sig om, så er der link her:

https://www.baby.dk/debat/35873pi1/boern-6-aar/er-helt-oedelagt-----.aspx

Igår belv det så mandag og jeg og kæresten tog tidligt ned på skolen for at tage en snak med personalet fra SFO,en.

Er glad for at der var gået en weekend og at jeg havde nået at rase, og tude ud, så jeg ikke havde handlet alt for hårdt.

Tog fat i pædagogen og fortalte historien og bare på hans ansigtsudstryk kunne jeg se, at det skar helt i ham, og han blev så ked. Han sagde at det bestemt ikke var i orden, og at han ville tage det med videre.

Som jeg selv skrev, så var det jo ikke verdenens undergang, men burde alligevel ikke ske. Så var glad for at han tog mig alvoligt, og så håber jeg aldrig jeg eller andre oplever det samme igen:0)

Knus og tusind tak for alle jeres søde svar

Christina

Dejligt at høre de tager det alvorligt...

Synes nu du havde været berettiget til stå rasende og grædende, hvis det var sådan du havde det, så ville de kunne se hvor meget det berørte dig.

Vores problemer i institutionen er at de altid virker enormt omsorgsfulde, og lover det bliver anderledes - men det bliver kun ved snakken. Så jeg er holdt op med at "køle af" forinden, jeg tager den lige i sekundet. He he.

Anmeld

12. januar 2010

Valle81

RumlesMor skriver:

Dejligt at høre de tager det alvorligt...

Synes nu du havde været berettiget til stå rasende og grædende, hvis det var sådan du havde det, så ville de kunne se hvor meget det berørte dig.

Vores problemer i institutionen er at de altid virker enormt omsorgsfulde, og lover det bliver anderledes - men det bliver kun ved snakken. Så jeg er holdt på med at "køle af" forinden, jeg tager den lige i sekundet. He he.

Du har helt bestemt ret.................det kan også være et problem der kan opstå her.

Men så bliver det med en råbende og grædende mor der kommer til at stå og beklage sig:0)

Anmeld

12. januar 2010

Honningblomst

Valle81 skriver:

Du har helt bestemt ret.................det kan også være et problem der kan opstå her.

Men så bliver det med en råbende og grædende mor der kommer til at stå og beklage sig:0)

Problemet ville bare være at det virkelig ville blive en skidt dialog hvis man lægger ud på den måde...men klart man skal hvis man orker, tage den lige når det opstår.

Knus Eva..som er blevet bedre til det....og som knuselsker nogle af min søns pædagoger og som mener af andre af dem ALDRIG burde arbejde med børn...

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super at høre!!... Altid bedre at få vendt den, end at den går og vokser i en og det bliver uoverskueligt.

Rigtig dejlig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.