ingen bebs mere :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

LotteGabriella

titte skriver:

SÅ skete det jeg aldrig har prøvet før, en spontan abort... ( uge 12+4)

Har haft brunligt udflåd den sidste uges tid og i weekenden 

Var på weekend besøg hos svigerforældrene i weekenden hvor der nu kom lidt friske bloddråber. Søndag aften begyndte det at kun være frisk blod og maven blev spændt. Natten var urolig og havde ondt i mave og lænd. Måtte stå op tidligt søndag morgen , ned og tisse og havdfe nu virkelig ondt. Både i lænden og i maven som om den var ved og sprænge. Ku næsten ikke holde ud at være nogen steder, hverkan stå, sidde eller ligge. Min svigermor( tidligere sygeplejerske) kom op og jeg fortalte hvordan jeg havde det, hun ringede så til sin læge og forhørte sig. Imens lægger jeg mig på sofaen og pludselig gør det ikke ondt mere, jeg hoster lige let og mærker så der kom noget ud dernede. Går på toilettet og og ned plumper bebs i moderklage og det hele Svigermor tager den op og fortæller til lægen om str og at den er hel, i følge lægen er babyen ikke str. svarende med den uge jeg er i( som er sikker beregning) Men må have været død i nogle uger. og så kom styrtblødningerne med tilhørende klumper bare løbende over dagen, hvor det bare ikke til at forstå eller forholde sig til , skulle jo have været til scannong fredag, tiden over de 12 uger igang hvor man jo var "sikker" og så tom mave. Så mærkeligt , har haft stor fin mave på længe og den er der stadig som var jeg gravid, kun den kraftige blødning er der som bevis for intet er som det var

Den opsparede julegave til familien holdt ikke længe, og storesøster på 5,5år var helt knust over hun ikke skulle være storesøster alligevel.

syntes det svært svært at komme videre og alligevel føløs det så tomt at jeg har svært ved at græde men kun kan tænke praktisk...

pyyyha sidder med en stor klump i halsen og tårer trillende ned af kinderne det er jeg rigtig ked af at høre, det er slet ikke til at forstå 

Jeg sender dig en masse positive tanker og et kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Anasmor

Kender dig slet ikke, er bare inde og kigge, da jeg "hører til kageklubben", men er dybt rørt over din situation og har helt ondt i maven over hvad der er sket for dig.... Er virkelig virkelig ked af det på dine vegne, håber du har nogle gode støtter du kan læne dig op ad, og få bearbejdet din store sorg..

Sidder med tårer i øjnene og sender dig de bedste, største og varmeste knus...

Mange kærlige hilsener fra Stinna...

Anmeld

12. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig dybt ondt og jeg sender dig de varmeste tanker

Anmeld

12. januar 2010

LISBETH:-)

Som alle andre, sidder jeg her med en meget stor klump i halsen.

Jeg føler virkelig med dig, og ved hvilken sorg det er at miste - især når man tror man er langt nok til at "man er på den sikre side"

Rigtig mange og tanker

Lisbeth

Anmeld

12. januar 2010

RumlesMor

Æv æv...din stakkel. Kan kun forstille mig din sorg.

Stort kram

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil sende dig en kæmpe kæmpe stor krammer. Det er bare SÅ hårdt, jeg kan stadig tydeligt huske smerterne og håbet der bare stille og roligt siver ud af en sammen med det lille foster. Men det bliver nemmere og du har heldigvis din familie omkring dig som kan trøste og støtte.

Og så har du jo os herinde   Så husk at få læsset af og snakket ud!

Kh

Rosa

Anmeld

12. januar 2010

lulle1985

ihh hvor er det bare sørgeligt, og lige som man tror man er på den rigtige side af statistikken....   sidder med en klump i halsen og en tåre i øjet - hvor er det bare uretfærdigt

sender dig lige et krus og håber at næste gang bliver lykkens gang

Louise

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Av mit hjerte.

Håber I kommer igennem det bedst muligt.

KRAM

Anmeld

12. januar 2010

benthe :-)

øv øv....
et til dig

Anmeld

12. januar 2010

titte

tusind tak for alle jeres ord og tanker, det varmer. Ved jo det sker og sikkert for flere end man lige går og tror. Men aldrig sjovt selv.

Var til gu i dag og blive tjekket, alt var væk af sig selv, han kaldte det en fuldbyrdet abort.  men kroppen havde fint og var på vej til at blive normal igen, dog ville jeg bløde nogle uger endnu. Han tog en vævs prøve og blod prøve og så får jeg et tjek igen om 14 dage.

Et plus ved alt dette er , at nbår jeg bliver gravid igen på et tids punkt så vil jeg komme til scanning tidligt og blive tjekket noget tidligere for om alt er ok. for tænker man jo nok er noget mere nervøs efter sådan en tur her.

det er bare mærkeligt tomt i maven nu, stadig stor men tom. Men endnu en gang tak for tankerne, syntes også det har hjulpet at skrive om det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.