PIV.. Har klippet min lille skat (lige gyldigt indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Kristina V

Det startede med at jeg bare sku klippe hendes pandehår, men så spurgte manden om vi ikk kunne klippe (hendes ALRDIG klippet) lange fine hår til skuldrene.

Kan nu godt følge ham, for tror det irritere mere end det gavner, da hun efter 1 time altid piller elastikkerne eller spænderne ud. Og et sted bled det jo kun kort til skuldrene, men alligevel..

Hun har så fint blond hår, og nu er det jo lige blevet sååå langt..

Manden synes jeg er sær -for det vokser jo ud igen-, men ville altså lige pive over det..

Ekstra bonus ved piverriet, er at jeg tager til Sverige imorgen og kommer først hjem Onsdag aften, så skulle lige kysse hende 10 gange før hun blev puttet..

/Kristina- som IKK gider stå op kl 4.30 imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

ivfmarie

må vi ikke se billeder, før og efter? Det er da garanteret kært med skulderlangt hår..

Sov godt - du skal jo snart op.

Marie

Anmeld

11. januar 2010

Kristina V

Et billed med hendes fine fletninger juleaften.. HULK..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2010

Tynen

Jeg forstår dig så udemærket, men GOSH! hvor ser hun fræk og sød ud med sit nye hår!

Tror bare lige du skal lære det nye look lidt at kende, for ja, det irriterer dem sikkert mere end det gavner

Anmeld

11. januar 2010

Anne85

Hun ser da så sød ud med det nye hår Kristina

Anmeld

11. januar 2010

Kristina V

I know det er en vane sag, men ELSKER at flette hendes fine hår (Læs: JEG elsker.. Tvivler på hun gør)

Anmeld

12. januar 2010

..

Hvor er hun bare skøn Syntes det klæder hende super godt med det nye hår men kan godt forstå dig.. Smilla har stadig sådan noget sjaske-hår.. Håber sådan at det snart bliver så langt og fint som Karolines

Anmeld

12. januar 2010

sbs78

Kristina V skriver:

Det startede med at jeg bare sku klippe hendes pandehår, men så spurgte manden om vi ikk kunne klippe (hendes ALRDIG klippet) lange fine hår til skuldrene.

Kan nu godt følge ham, for tror det irritere mere end det gavner, da hun efter 1 time altid piller elastikkerne eller spænderne ud. Og et sted bled det jo kun kort til skuldrene, men alligevel..

Hun har så fint blond hår, og nu er det jo lige blevet sååå langt..

Manden synes jeg er sær -for det vokser jo ud igen-, men ville altså lige pive over det..

Ekstra bonus ved piverriet, er at jeg tager til Sverige imorgen og kommer først hjem Onsdag aften, så skulle lige kysse hende 10 gange før hun blev puttet..

/Kristina- som IKK gider stå op kl 4.30 imorgen...

Kristina hvor ér hun bare yndig

Anmeld

12. januar 2010

BellaT

Jeg synes at hun er nuttet med det nye hår. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.