gratis baby-pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Nadi

Jeg har nu meldt mig ind i libero-klubben, matas-klubben og bestilt baby boxen i BabySam.
Men hvordan søren får jeg fat i den fra Bilka eller føtex?? Er det den samme som man får i babySam? Det var det bare ikke sidste sidste gang.

Og er der andre steder hvor man får gratis baby-ting end Libero/coop, BabyBox/babySam, matas + pampers/føtex-Bilka??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

BK

Nadi skriver:

Jeg har nu meldt mig ind i libero-klubben, matas-klubben og bestilt baby boxen i BabySam.
Men hvordan søren får jeg fat i den fra Bilka eller føtex?? Er det den samme som man får i babySam? Det var det bare ikke sidste sidste gang.

Og er der andre steder hvor man får gratis baby-ting end Libero/coop, BabyBox/babySam, matas + pampers/føtex-Bilka??

Pampers-Babypakken... du skal melde dig ind hos pampers...

Anmeld

11. januar 2010

Lise

Nadi skriver:

Der er en af pakkerne der er væk... Kan ikke huske hvilken.

Anmeld

11. januar 2010

Mikkelmusen

Libero pakken er nu hos føtex og pampers er gået med i babyboxen fra babysam. Har lige hentet den sidste fra Libero nemlig

Anmeld

11. januar 2010

Nadi

Tusin tak, så har jeg vist dem alle sammen

Det giver faktisk også god mening med det jeg har kunne finde på nettet. Så må jeg hellere få hentet nogle pakker, det er jo altid godt med gratis goder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.